24 694 läst ·
911 svar
25k läst
911 svar
Sabotage mot dricksvattentäkter ökar
- Status
- Inte öppen för fler kommentarer.
Ja, både Trump och rörelsen fattar inte ens vad tariffer (strafftullar) är och hur dom fungerar, vem som får betala.P paralun skrev:
Dom tror att Kina och andra länder får ökad kostnad när det i själva verket är dom själva som får betala mer för samma grej.
Men hälften av befolkningen i US är uppenbart lågbegåvade😢
Allt han sade var viktigt. Speciellt för deltagarna i denna tråd.Z Zodde skrev:
Ditt ointelligenta försök till arrogans klär dig inte nu heller.Z Zodde skrev:
Njau, Trumpen och Kina kommer säkert överens och ännu säkrare eftersom Elon Musk och Tesla har stora intressen och fabriker i Kina. Sen ser det dystert ut för EU och bilindustrin om Kina och USA gaddar ihop sig.D Dilato skrev:Ja, både Trump och rörelsen fattar inte ens vad tariffer (strafftullar) är och hur dom fungerar, vem som får betala.
Dom tror att Kina och andra länder får ökad kostnad när det i själva verket är dom själva som får betala mer för samma grej.
Men hälften av befolkningen i US är uppenbart lågbegåvade😢
Kan bli en riktig rysare....
Det är bättre att ukrainarna dödar ryssar i Ukraina än att vi ska behöva döda dem här i Sverige. Vi måste se till att de inte kommer hit. Sänka alla ryska invasionsfartyg när de fortfarande befinner sig på Östersjön. Slå ut alla ryska bombflygplan innan de lyfter från sia baser. Slå ut alla robotar innan de lyfter från sina baser.D Dwerg skrev:
Men helst se till att Ryssland inte har förmåga att invadera fler länder efter Ukraina.
Fairlane
Medlem
· Stockholms Län
· 15 972 inlägg
Fairlane
Medlem
- Stockholms Län
- 15 972 inlägg
Att Lavrov är en skicklig talare och intelligent är inget nytt. Det betyder ju inte att han talar sanning.
Nu har han tydligen sagt att Ryssland inte har för avsikt att utrota det Ukrainaska folket och att Moskva kan ge Ukraina säkerhetsgarantier.
Låter det bra? Lika bra som när Ryssland lovade att inte angripa Ukraina och respektera deras territorium i utbyte mot att Ukraina lämnade ifrån sig sina kärnvapen?
Jag litar inte för fem öre på några säkerhetsgarantier från Moskva. Däremot kan jag tro på att att Ryssland inte kommer utrota det Ukrainska folket, ja under förutsättning att Ukraina blir en rysk lydstat såklart.
Hur man kan lita på Lavrov och resten av den ryska eliten övergår mitt förstånd.
Nu har han tydligen sagt att Ryssland inte har för avsikt att utrota det Ukrainaska folket och att Moskva kan ge Ukraina säkerhetsgarantier.
Låter det bra? Lika bra som när Ryssland lovade att inte angripa Ukraina och respektera deras territorium i utbyte mot att Ukraina lämnade ifrån sig sina kärnvapen?
Jag litar inte för fem öre på några säkerhetsgarantier från Moskva. Däremot kan jag tro på att att Ryssland inte kommer utrota det Ukrainska folket, ja under förutsättning att Ukraina blir en rysk lydstat såklart.
Hur man kan lita på Lavrov och resten av den ryska eliten övergår mitt förstånd.
Ingenting just nu. Ukraina är inte med i NATO men vill hemskt gärna bli medlem. Om/när Ukraina blir medlem i NATO så har NATO närvaro i Ukraina, helt enkelt för att då blir ukrainska trupper NATO-trupper.D Dwerg skrev:
Det är nog en fråga du borde ställa till Putin.D Dwerg skrev:
Taiwan-Kina är hotat av fastlands-Kina. Det är bra av USA att hjälpa Taiwan-Kina mot kommunisterna.D Dwerg skrev:
Så du klarar inte å ge en sammanfattning utan begär att trådläsarna ska lyssna på 1 timmes tal. ?? Are u for real?Intet skrev:
Detta är ett diskussionsforum där vi hjälper varandra med info p korrigerar ev sakfel.
Du verkar inte förstå hur ett forum som BH fungerar.
Du är den typen som claimar nåt helsjukt å när du blir synad så svarar du med att man får googla infon själv. 🤣 Goddag yxskaft.
Fairlane
Medlem
· Stockholms Län
· 15 972 inlägg
Fairlane
Medlem
- Stockholms Län
- 15 972 inlägg