24 692 läst ·
911 svar
25k läst
911 svar
Sabotage mot dricksvattentäkter ökar
- Status
- Inte öppen för fler kommentarer.
Jag är inte förvånad över att du inte förstår. Det är ju just det som är problemet. Jag tänker inte slösa min tid med att förklara det för dig. Du har din åsikt. Rysshatet sitter djupt rotat. Det kommer inte gå att ändra på förrän det kanske är för sent och vi alla får ta konsekvenserna av det.Z Zodde skrev:
Hur många miljarder fick Putin av Merkel? När började Putin använda dessa miljarder för att bygga om sin krigsmakt? Från vilken nivå, och hur är nivån idag?P paralun skrev:
Ja, det är många i västvärlden som borde skämmas idag.P paralun skrev:
Fairlane
Medlem
· Stockholms Län
· 15 945 inlägg
Fairlane
Medlem
- Stockholms Län
- 15 945 inlägg
Han kommer inte åstadkomma ett dugg. Han kommer behöva Putin sluta kriga och be Ukraina ge sig. Om Ukraina vill kämpa för sitt land så kommer han kanske sluta skicka vapen och pengar, mer än så kan han inte göra.P paralun skrev:
Ja det tror jag också, men Putin är ändå ansvarig gör att ha startat kriget mot Ukraina, inte Merkel.P paralun skrev:
Detta är Byggahus forum. Du blev ny i förrgår å har redan förpestat en tråd. Du har uppnått vad du vill å kan dra vidare till nästa. HejhejD Dwerg skrev:
Jo jag tror "Trumpen" kan få fart på processen mot en fredsförhandling.Fairlane skrev:
Han kommer inte åstadkomma ett dugg. Han kommer behöva Putin sluta kriga och be Ukraina ge sig. Om Ukraina vill kämpa för sitt land så kommer han kanske sluta skicka vapen och pengar, mer än så kan han inte göra.
Ja det tror jag också, men Putin är ändå ansvarig gör att ha startat kriget mot Ukraina, inte Merkel.
Han om någon inser att varför ska USA betala en förmögenhet för ett krig i Ukraina?
Sen struntar han i prestige och vad han tycker om annat land.
Vår granne Ryssland är "beväpnad till tänderna" med kärnvapen och historiskt vår motståndare. Att notera är också hur nära europa ryska kärnvapen är placerade, jämfört med hur nära Ryssland franska, brittiska och amerikanska kärnvapen är placerade.D Dwerg skrev:
Rasist? Hur kom du fram till det?D Dwerg skrev:
Jo kort finns det många judar i Ukraina inkl de jag känner i Dnipro.Z Zodde skrev:
https://sv.wikipedia.org/wiki/Judar_i_Ukraina
Du envisas att skriva om USA när diskussionen handlar om Ryssland och det ryska kriget i Ukraina. Medlem i november i år. Jag börjar känna en del obehagliga vibbar.D Dwerg skrev:USA historia (även i närtid) är inte whataboutism. Det säger precis allt du behöver veta om hur USA arbetar.
Påminn mig gärna om hur USA reagerade när Sovjet placerade vapen på Kuba haha.
Svensken kan komma att få betala mycket dyrt, både ekonomiskt och fysiskt för att man låter sig dras med i den här skiten. Vi är numera legitima mål och direkta deltagare i kriget. Är det vettigt anser du? Det är ren j*vla idioti.
Tyvärr räknas Ryssland (och dess lydriken, dvs Sovjetunionen) bland segrarmakterna, och därmed hör till "the good guys", efter andra världskriget, trots att landet tillsammans med Tyskland invaderade Polen 1939 och delade upp det landet mellan sig.Fairlane skrev: