N
R Renoverajämt skrev:
JA det är tillåtet att tänka själv och yttra sig utanför partiet och vara kritisk mot foliehattar än så länge
Märkligt att partiet förnekar brottslighet inom myndigheter?
Dan Eliasson har ju en mängd brott på sin meritlista ännu inte LM
Attitydproblem är inte brottsligt ännu men kan bli när det blir riktat mot folkgrupper och idpolitik
Brottsligheten jag tagit upp är indirekt och hjälps av attitydproblem på LM
R Renoverajämt skrev:
JA det är tillåtet att tänka själv och yttra sig utanför partiet och vara kritisk mot foliehattar än så länge
Märkligt att partiet förnekar brottslighet inom myndigheter?
Dan Eliasson har ju en mängd brott på sin meritlista ännu inte LM
Attitydproblem är inte brottsligt ännu men kan bli när det blir riktat mot folkgrupper och idpolitik
Brottsligheten jag tagit upp är indirekt och hjälps av attitydproblem på LM
Du, kritiskt mot foliehattar? Det är ju du som har på dej den största foliehatten!?
 
  • Haha
Renoverajämt
  • Laddar…
R
N Nils ST skrev:
Du, kritiskt mot foliehattar? Det är ju du som har på dej den största foliehatten!?
Som sagt största foliehatten tar jag av för dig... LM borde hylla så allumiserade personligheter som din tycker metalliserings experten plåt Lindeman
 
  • Gilla
Bror9
  • Laddar…
N
R Renoverajämt skrev:
Som sagt största foliehatten tar jag av för dig... LM borde hylla så allumiserade personligheter som din tycker metalliserings experten plåt Lindeman
Har jag foliehatt för att jag tror att staten, myndigheter och kommuner i huvudsak arbetar för att göra ett korrekt jobb i enighet med lagstiftningen? Möjligtvis något godtrogen men inte mer än så. Svårt att tyda vad du försöker säga men utveckla gärna.
 
  • Gilla
  • Haha
Bror9 och 2 till
  • Laddar…
R
N Nils ST skrev:
Har jag foliehatt för att jag tror att staten, myndigheter och kommuner i huvudsak arbetar för att göra ett korrekt jobb i enighet med lagstiftningen? Möjligtvis något godtrogen men inte mer än så. Svårt att tyda vad du försöker säga men utveckla gärna.
Du uppvisar tydliga tecken på att skapa konflikter förlöljligaoch håna och jag vet inte vad du gör på det här forumet för du verkar inte prata med människor?
Vad ska det tjäna till?
Själv ligger jag ofta på kanten med hur jag försöker ifrågasätta tokigheter men håna människor gör jag inte
 
  • Gilla
Bror9
  • Laddar…
N
R Renoverajämt skrev:
Du uppvisar tydliga tecken på att skapa konflikter förlöljligaoch håna och jag vet inte vad du gör på det här forumet för du verkar inte prata med människor?
Vad ska det tjäna till?
Själv ligger jag ofta på kanten med hur jag försöker ifrågasätta tokigheter men håna människor gör jag inte
Kul att du vill veta. Jag försöker få folk på detta forum att sluta skriva massa skit utan någon som helst substans i, eller åtminstone få andra folk att inte lyssna på sånt trams. Vad gör du själv här mer än att se dej själv som ett offer för den hemska staten och en och annan kommun?
 
  • Gilla
  • Haha
Bror9 och 2 till
  • Laddar…
B
N Nils ST skrev:
Kul att du vill veta. Jag försöker få folk på detta forum att sluta skriva massa skit utan någon som helst substans i, eller åtminstone få andra folk att inte lyssna på sånt trams. Vad gör du själv här mer än att se dej själv som ett offer för den hemska staten och en och annan kommun?
Som brukigt skriver nisse skit och trams utan substans.
Nisse som sa det Nisse hen var det..(y):D
 
N
B nord123 skrev:
Som brukigt skriver nisse skit och trams utan substans.
Nisse som sa det Nisse hen var det..(y):D
Ja du är en av dom jag syftar på ja...
 
  • Haha
Bror9
  • Laddar…
B
N Nils ST skrev:
Ja du är en av dom jag syftar på ja...
Jag har substans bevisad !
 
  • Gilla
Renoverajämt
  • Laddar…
N
B nord123 skrev:
Jag har substans bevisad !
En insändare är inte mycket till bevis, den är värd ungefär 0 utan någon ytterligare information.
 
  • Haha
  • Gilla
Bror9 och 1 till
  • Laddar…
B
Jag har Beslut och dom från Mark & Miljödomstol, tidigare dom från Ågodelningsdommare,Beslut i Hovrätten och Beslut i Högsta Domstolen. (Sveriges högsta rättsinstans)
 
B nord123 skrev:
Jag har Beslut och dom från Mark & Miljödomstol, tidigare dom från Ågodelningsdommare,Beslut i Hovrätten och Beslut i Högsta Domstolen. (Sveriges högsta rättsinstans)
Då kanske du kan presentera dem och även förklara vad du råkat ut för i form av brottslighet.

Det enda jag sett dig skriva här är mest svammel och märkliga frågor som du tycker vi skall svara på. Eller har jag missat något?
 
  • Gilla
kashieda och 3 till
  • Laddar…
N
B nord123 skrev:
Jag har Beslut och dom från Mark & Miljödomstol, tidigare dom från Ågodelningsdommare,Beslut i Hovrätten och Beslut i Högsta Domstolen. (Sveriges högsta rättsinstans)
Du har fått rätt i ett fall, grattis men det säger inget om något annat än just ditt fall.
 
R
G gaidin skrev:
Då kanske du kan presentera dem och även förklara vad du råkat ut för i form av brottslighet.

Det enda jag sett dig skriva här är mest svammel och märkliga frågor som du tycker vi skall svara på. Eller har jag missat något?
Ja nisses hån och tråkiga substanslösa resonemang om substanslöshet
LM har ett problem kring sådana som ni som mobbar folk också med hjälp av LM
Principer och regler hjälper inte mot hånande tjafsande människor utan empati o respekt
 
  • Gilla
Bror9
  • Laddar…
R Renoverajämt skrev:
Ja nisses hån och tråkiga substanslösa resonemang om substanslöshet
LM har ett problem kring sådana som ni som mobbar folk också med hjälp av LM
Principer och regler hjälper inte mot hånande tjafsande människor utan empati o respekt
Nu skrev du väl ett svar till fel person?
 
R
N Nils ST skrev:
Du har fått rätt i ett fall, grattis men det säger inget om något annat än just ditt fall.
vad är din poäng med detta?
Forum som detta fyller en enormt viktig roll att förmedla enskilda fall då lagstiftningen och myndigheter inte fungerar
Demokrati klarar inte av enskilda fall då sådana som du inte inser att alla händelser är enskilda
Kollektiva lösningar täcker bara äldre redan generaliserade fall så
Modernisera ditt tänkande och framtiden blir lite bättre
 
  • Gilla
Bror9
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.