SarB
R Renoverajämt skrev:
Exakt vi är på ett glidande plan där de dugliga i personalen ersätts av politrucker och odugliga
Vänstern sätter id framför kunskap
Genom att inte föra in ändringar i systemen hoppas de skapa kaos och byta ut det borgerliga ägandet
Att missnöje finns respekterar och förstår jag, kritiken du framför nu hör hemma i grupper på fb som argenterar för att jorden är platt. Det finns ingen bärighet alls i det. Riktiga problem med exempel lyssnar jag gärna till dock.
 
  • Gilla
te95mne och 6 till
  • Laddar…
R
SarB SarB skrev:
Att missnöje finns respekterar och förstår jag, kritiken du framför nu hör hemma i grupper på fb som argenterar för att jorden är platt. Det finns ingen bärighet alls i det. Riktiga problem med exempel lyssnar jag gärna till dock.
Har du inte fått riktiga problem från tråden?
Jag uppfattar att de berättar från sin verklighet
Typiskt illa att förneka Transportstyrelsens katastrofala digitaliserings katastrof och skandal
Min berättelse ger bara möjligheter för PK att fortsätta sin agenda förfölja och skada enskilda
 
  • Gilla
Bror9
  • Laddar…
R
tio_Pepe tio_Pepe skrev:
Om man är "själv" om en gräns så är det väl inga problem. Men ingen är ju själv om en gräns. Det är ju själva definitionen på gräns, att man delar den med någon annan.
Ja verkligheten är ju just att gränser ska hindra andra försöka egenmäktigt förfoga över annans egendom
Nu för tiden ökar konflikterna exponentiellt med allt mindre fastigheter och politiskt tryck att förnedra enskilt ägande
 
  • Gilla
Bror9
  • Laddar…
N
R Renoverajämt skrev:
Ja verkligheten är ju just att gränser ska hindra andra försöka egenmäktigt förfoga över annans egendom
Nu för tiden ökar konflikterna exponentiellt med allt mindre fastigheter och politiskt tryck att förnedra enskilt ägande
Dummaste jag hört.
 
  • Wow
  • Gilla
Bror9 och 1 till
  • Laddar…
R
N Nils ST skrev:
Dummaste jag hört.
Tack det värmde Hahaha
 
  • Gilla
Bror9
  • Laddar…
Så blir det när ingen lyckas stoppa de satanistiska pedofilnätverken som styr samhället...
 
  • Haha
  • Gilla
TT4F och 7 till
  • Laddar…
R
M Manfreds skrev:
Så blir det när ingen lyckas stoppa de satanistiska pedofilnätverken som styr samhället...
Ja ni måste tyvärr sluta julhandla som statsministern och åka på nödvändiga julresor till Kanarieöarna
Samt reta lantmätare... med pedofilinlägg
 
R Renoverajämt skrev:
Har du inte fått riktiga problem från tråden?
Jag uppfattar att de berättar från sin verklighet
Typiskt illa att förneka Transportstyrelsens katastrofala digitaliserings katastrof och skandal
Fast det var ju inte exempel på något Lantmäteriet gjort, och inte heller riktat som kritik mot att det händer för lite på myndigheterna. Det var ett av flera exempel på att staten pressar på för att digitalisera, samtidigt som det togs med för att visa på att ett starkt ledningstryck också kan slå fel.

Och ja, jag hävdar tolkningsföreträde här eftersom att det var jag som skrev inlägget ifråga. :geek:
 
  • Gilla
te95mne och 1 till
  • Laddar…
B
Nötegårdsgubben Nötegårdsgubben skrev:
Fast det var ju inte exempel på något Lantmäteriet gjort, och inte heller riktat som kritik mot att det händer för lite på myndigheterna. Det var ett av flera exempel på att staten pressar på för att digitalisera, samtidigt som det togs med för att visa på att ett starkt ledningstryck också kan slå fel.

Och ja, jag hävdar tolkningsföreträde här eftersom att det var jag som skrev inlägget ifråga. :geek:
Nötgubbens resonemang stämmer ju inte alls vilket varit enkelt att konstatera i forumet.
Så för sin egen trovärdighet hoppas jag att Nötgubben skämtar..:cool:
 
Claes Sörmland
M Manfreds skrev:
Så blir det när ingen lyckas stoppa de satanistiska pedofilnätverken som styr samhället...
Är det du Siewert Öholm?
 
  • Haha
Dowser4711 och 1 till
  • Laddar…
R
Nötegårdsgubben Nötegårdsgubben skrev:
Fast det var ju inte exempel på något Lantmäteriet gjort, och inte heller riktat som kritik mot att det händer för lite på myndigheterna. Det var ett av flera exempel på att staten pressar på för att digitalisera, samtidigt som det togs med för att visa på att ett starkt ledningstryck också kan slå fel.

Och ja, jag hävdar tolkningsföreträde här eftersom att det var jag som skrev inlägget ifråga. :geek:
Suck poängen i tråden är att onödiga konflikter uppstår beroende på dålig attityd hos LM som ger utrymme för brottslighet kring fastighetsbildning och gränsutsättningar
 
  • Gilla
Bror9
  • Laddar…
N
R Renoverajämt skrev:
Suck poängen i tråden är att onödiga konflikter uppstår beroende på dålig attityd hos LM som ger utrymme för brottslighet kring fastighetsbildning och gränsutsättningar
Nja, det är ju din alldeles egna slutsats det där med brottslighet.
 
  • Gilla
te95mne och 2 till
  • Laddar…
R
N Nils ST skrev:
Nja, det är ju din alldeles egna slutsats det där med brottslighet.
JA det är tillåtet att tänka själv och yttra sig utanför partiet och vara kritisk mot foliehattar än så länge
Märkligt att partiet förnekar brottslighet inom myndigheter?
Dan Eliasson har ju en mängd brott på sin meritlista ännu inte LM
Attitydproblem är inte brottsligt ännu men kan bli när det blir riktat mot folkgrupper och idpolitik
Brottsligheten jag tagit upp är indirekt och hjälps av attitydproblem på LM
 
  • Gilla
  • Haha
Bror9 och 1 till
  • Laddar…
B
R Renoverajämt skrev:
Suck poängen i tråden är att onödiga konflikter uppstår beroende på dålig attityd hos LM som ger utrymme för brottslighet kring fastighetsbildning och gränsutsättningar
Om du anser dig ha helt rätt och tycker att Lantmäteriet har fel vid LM- förrättningen så ska du inte tveka att överklaga till Mark och Miljödomstolen (MMD).
En överklagan dit är kostnadsfri för din del.
MMD brukar vara väldigt noggranna i sitt arbete och går på djupet i sitt utredande.
 
  • Gilla
Renoverajämt
  • Laddar…
R
B nord123 skrev:
Om du anser dig ha helt rätt och tycker att Lantmäteriet har fel vid LM- förrättningen så ska du inte tveka att överklaga till Mark och Miljödomstolen (MMD).
En överklagan dit är kostnadsfri för din del.
MMD brukar vara väldigt noggranna i sitt arbete och går på djupet i sitt utredande.
Tack men brotten i mitt fall och många liknande mitt ledde till tragedier som var avsikten från myndighetspersoner LM var bara ett av verktygen mobben använde...
Jag vann i alla instanser men myndigheter och kommun bara väntade ut verkan av systematisk terror i vetskap att fel inte leder till annat än jämkning för små människor som inte kan ställa LM inför rätta

Konfliktsjuka borde följas till källan politiker och avundsjuka på våra offentliga institutioner
LM är bara en i mängden
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.