Mikael_L Mikael_L skrev:
Så har det uppgetts 40-50.000 så är det inte helt galet, men jag funderar ändå på ifall det är med ROT eller inte, momsat eller inte .. osv.
Det är väldigt mycket höftat. Efter rot är det oavsett, moms vet ej. Men jag tror att elektrikern är bra att ha att göra med, han klämde in mig med kort varsel för att göra mitt söndriga eluttag strömlöst framtill bytet, vilket han gjorde kostnadsfritt, så tror han är mån att ha kvar mig som kund. Han driver eget med en anställd. Han sa som sagt att han tycker att vi kör det löpande, vilket förhoppningsvis blir till min fördel om inget krånglar. Men om inte annat så tänker jag att vi börjar med att byta ut allt på ovanvåningen, har en dialog om prisbild när det är klart, så får man se hur långt man kommer i källaren.

Dock när jag har dig på tråden. Enligt ovan nämnda förutsättningar, vad kan man räkna med om man läggar till plejd på detta? Han sa att han tar 750 per puck. Jag förstår också att det beror på hur många jag ska ha, och om det är dimmers, etc etc etc, men går det att höfta något här?

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.