Vad jag inte fattar är hur i h-e man kan skruva upp det och lämna det sådär??!?
Om det är nåt problem får man väl för tusan hantera det.
Jag undrade också vad det kunde vara för poäng med att ens sätta upp grejerna, när det så uppenbart behöver åtgärdas för att se vettigt ut. Men jag tror anledningen är att man faktiskt kan prova elsystemet, och för den delen faktiskt manövrera taklampor och liknande, vilket har ett värde i sig. Elen är nog trots allt säker, trots att det ser för taskigt ut.