I Inkompetent #1 Medlem · 30 inlägg 12 aug 15:42 Inkompetent Medlem 30 inlägg 12 aug 15:42 #1 Jag fattar inte hur man öppnar eluttaget Schneider Renova för att installera det. Jag vill inte riskera att bryta sönder det. Finns det någon vänlig själ som kan hjälpa mig? Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder #eluttag #renova #schneider #öppna #öppna-eluttag
Jag fattar inte hur man öppnar eluttaget Schneider Renova för att installera det. Jag vill inte riskera att bryta sönder det. Finns det någon vänlig själ som kan hjälpa mig?
AXS #2 Medlem · Sthlm · 2 710 inlägg 12 aug 15:45 AXS Medlem Sthlm 2 710 inlägg 12 aug 15:45 #2 Du bara drar. Fjädern för skyddsjord är lite ivägen och måste flexa ut. Du behöver inte skriva ut skruvarna från framsidan helt för att det ska funka heller.
Du bara drar. Fjädern för skyddsjord är lite ivägen och måste flexa ut. Du behöver inte skriva ut skruvarna från framsidan helt för att det ska funka heller.
I Inkompetent #3 Medlem · 30 inlägg 12 aug 15:55 Inkompetent Medlem 30 inlägg 12 aug 15:55 #3 AXS skrev: Du bara drar. Fjädern för skyddsjord är lite ivägen och måste flexa ut. Du behöver inte skriva ut skruvarna från framsidan helt för att det ska funka heller. Tack! Det gick. 😀
AXS skrev: Du bara drar. Fjädern för skyddsjord är lite ivägen och måste flexa ut. Du behöver inte skriva ut skruvarna från framsidan helt för att det ska funka heller. Tack! Det gick. 😀