Hej!
Vi håller på att uppdatera vårt kök hemma och undrar om Schneider Renova är ok att använda i närhet av köksfläkt. Om inte finns det liknande alternativ (estetiskt) med högre IP-klassning.
frågan kommer av att vi har enbart frånluftsfläkt utan egen motor, dvs bara ett spjäll som öppnas. Denna ger inte någon fantastisk effekt och kokar vi vatten så sprids det ånga under skåpen där uttagen sitter. Framförallt är det uttagen närmast spisen jag är fundersam kring.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Tack för svar!