4 062 läst ·
34 svar
4k läst
34 svar
Reklamation som spårat ur. Har vi rätt att häva köpet?
Discoman skrev:
- Det är en bra synpunkt. När man frågar på ett forum är det för att få hjälp med något. Det gäller rimligen både @Discoman och @viggen_l .
Man behöver inte svara om man inte vill. Men forumet bygger på att de som kan svarar de som inte vet. SÅ om man är den ende som kan blir det en aning speciellt att vilja får svar på sina egna frågor men inte vilja hjälpa alla andra.
- Min synpunkt är att om man ger forumet all information får man generellt sett alltid bästa svaren. Berättar man namnet på företaget kan man få väldigt relevanta svar. Speciellt av andra som varit i exakt samma situation. Att meddela fakta är ett sätt att slippa en massa felaktiga gissningar.
Frågan gäller namnet på företaget. Din identitet har ingen frågat efter.V viggen_l skrev:
Just att man är anonym här gör att man kan ange namnet på företaget utan att riskera sådant.V viggen_l skrev:
Att nämna företaget skulle i det här fallet direkt identifiera mig som kund hos dem( (om de nu läser här) Även om det är ett relativt stor företag. Därför väljer jag att inte säga namnet.O skrev:
Tråden har nu lämnat min ursprungliga fråga tyvärr.
Det är bara att säga - nej.V viggen_l skrev:
Din fråga kan absolut besvaras utan att företaget först identifieras. Identiteten saknar relevans i sammanhanget.
Klicka här för att svara