Rikard Enarsson Rikard Enarsson skrev:
Tack för ditt svar! Vad menar du med bärlager? Vem var det som asfalterade hos er?
Jag menar ett ordentligt underarbete precis som om man skulle lägga marksten tex. Se bla här: https://www.byggahus.se/forum/threads/underarbete-grusad-asfalterad-garageuppfart.297248/

Här verkar det ju snarare som om de slängt ut lite halvljummen asfalt på din existerande grusgång och stampat lite med fötterna.

Den som la hos mig var en bekant som har maskiner och annat och även lägger asfalt.
 
  • Gilla
JanneJanne123
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.