884 109 läst ·
2 114 svar
884k läst
2,1k svar
Projekt källare
Det är standard i Afrika, man lastar så mycket som går.Fotografen skrev:
Det funkar förvånansvärt bra, dom är experter på att lasta.
Jag har fått leverans av 5 * 50 kg cement på en sådan boda boda, en 2000 liters vattentank på taket av en bajaj ( här ser du en 7000 liters tank fastsatt bakom en)
https://www.instagram.com/reel/DZfpKWGMabO
När verklighetens behov övertrumfar regler och alla vet, då tittar trafikpolisen åt andra hållet.
tommib
Bergsfogde
· Stockholm
· 19 203 inlägg
tommib
Bergsfogde
- Stockholm
- 19 203 inlägg
tommib
Bergsfogde
· Stockholm
· 19 203 inlägg
tommib
Bergsfogde
- Stockholm
- 19 203 inlägg
Jojo, med stora borren ja. Nu är det sista vändan med lilla borren.
Men det blir nog inget jobb idag. Sovit typ 2 tim pga att sjuåringen började kräkas inatt. Kan inte lämna honom själv för att gå ner och gjuta, min fru skulle bli tokig.
Men det blir nog inget jobb idag. Sovit typ 2 tim pga att sjuåringen började kräkas inatt. Kan inte lämna honom själv för att gå ner och gjuta, min fru skulle bli tokig.
Redigerat:
Verktygstokig
· Halland
· 8 396 inlägg
Om frun inte är hemma så vet hon inte om att du lämnar 7åringen bara en liiiiiten stund för att snabbt gjutatommib skrev:
Lr bara ta med 7åring och kräkhink ner i källaren.
Verktygstokig
· Halland
· 8 396 inlägg
Hallmattor och skor går ju inte heller att fixa utan att lämna 7åringen..(?).. annar att du börjar få ångest över att gå i måltommib skrev:
tommib
Bergsfogde
· Stockholm
· 19 203 inlägg
tommib
Bergsfogde
- Stockholm
- 19 203 inlägg
Inte då. Frun är som sagt hemma och är med barnet. Det var dock hennes prioriteringslista jag pratade om, inte min. Om jag inte är med barnet förväntas jag beta av saker från hennes lista.
Vi är ju inte färdigförhandlade gällande en trappa ändå...
Vi är ju inte färdigförhandlade gällande en trappa ändå...