28 899 läst ·
50 svar
29k läst
50 svar
Projekt Attefallsgarage, behöver feedback och åsikter
Det var en dyr rackare för att vara hydraulikvariant, jag tar inte i sådana lyftar.
Jag har alltid valt spriral/skryvlyftare och de är väl typ samma kostnad + de får väl plats i ditt garage? Bara se till så man inte kör bilen genom taket. Men det är väl bara flytta ändlägesbrytaren till mitten av lyften ist. för längst upp
+du slipper låsa lyften varje gång med de där pinnarna.
Men tycker du att hydraullyftare är nått för dig finns de väl för typ 10.000kr i normallängd
Jag har alltid valt spriral/skryvlyftare och de är väl typ samma kostnad + de får väl plats i ditt garage? Bara se till så man inte kör bilen genom taket. Men det är väl bara flytta ändlägesbrytaren till mitten av lyften ist. för längst upp
Men tycker du att hydraullyftare är nått för dig finns de väl för typ 10.000kr i normallängd
Har haft svårt att hitta lyftar som klarar sig på 2,20 m i takhöjd, om du har några tips mottages dom tacksamt!Tokslut skrev:Det var en dyr rackare för att vara hydraulikvariant, jag tar inte i sådana lyftar.
Besserwisser
· Hallands Län
· 860 inlägg
Nu har inspirationen jag fick härifrån lett till att jag fått tummen ur med att börja planera för ett snarlikt projekt. Flika gärna in med erfarenheter härifrån: https://www.byggahus.se/forum/smahu...garage-mesta-utrymma-till-minsta-kostnad.htmlDea_34 skrev:
Klicka här för att svara