Det var en dyr rackare för att vara hydraulikvariant, jag tar inte i sådana lyftar.

Jag har alltid valt spriral/skryvlyftare och de är väl typ samma kostnad + de får väl plats i ditt garage? Bara se till så man inte kör bilen genom taket. Men det är väl bara flytta ändlägesbrytaren till mitten av lyften ist. för längst upp

+du slipper låsa lyften varje gång med de där pinnarna.

Men tycker du att hydraullyftare är nått för dig finns de väl för typ 10.000kr i normallängd
 
Om EI30 behöver uppfyllas beror på hur nära det är till närmsta andra byggnad och vilken typ av fasad det är på byggnaden där (trävägg, tegelvägg, fönster etc.).
 
Tokslut skrev:
Det var en dyr rackare för att vara hydraulikvariant, jag tar inte i sådana lyftar.

Jag har alltid valt spriral/skryvlyftare och de är väl typ samma kostnad + de får väl plats i ditt garage? Bara se till så man inte kör bilen genom taket. Men det är väl bara flytta ändlägesbrytaren till mitten av lyften ist. för längst upp

+du slipper låsa lyften varje gång med de där pinnarna.

Men tycker du att hydraullyftare är nått för dig finns de väl för typ 10.000kr i normallängd
Har haft svårt att hitta lyftar som klarar sig på 2,20 m i takhöjd, om du har några tips mottages dom tacksamt!
 
Dea_34 skrev:
Har haft svårt att hitta lyftar som klarar sig på 2,20 m i takhöjd, om du har några tips mottages dom tacksamt!
du får väl göra en kupa i innertaket så standardstorlek får plats
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.