28 899 läst ·
50 svar
29k läst
50 svar
Projekt Attefallsgarage, behöver feedback och åsikter
Det var en dyr rackare för att vara hydraulikvariant, jag tar inte i sådana lyftar.
Jag har alltid valt spriral/skryvlyftare och de är väl typ samma kostnad + de får väl plats i ditt garage? Bara se till så man inte kör bilen genom taket. Men det är väl bara flytta ändlägesbrytaren till mitten av lyften ist. för längst upp
+du slipper låsa lyften varje gång med de där pinnarna.
Men tycker du att hydraullyftare är nått för dig finns de väl för typ 10.000kr i normallängd
Jag har alltid valt spriral/skryvlyftare och de är väl typ samma kostnad + de får väl plats i ditt garage? Bara se till så man inte kör bilen genom taket. Men det är väl bara flytta ändlägesbrytaren till mitten av lyften ist. för längst upp
+du slipper låsa lyften varje gång med de där pinnarna.
Men tycker du att hydraullyftare är nått för dig finns de väl för typ 10.000kr i normallängd
Har haft svårt att hitta lyftar som klarar sig på 2,20 m i takhöjd, om du har några tips mottages dom tacksamt!Tokslut skrev:Det var en dyr rackare för att vara hydraulikvariant, jag tar inte i sådana lyftar.
Jag har alltid valt spriral/skryvlyftare och de är väl typ samma kostnad + de får väl plats i ditt garage? Bara se till så man inte kör bilen genom taket. Men det är väl bara flytta ändlägesbrytaren till mitten av lyften ist. för längst upp
+du slipper låsa lyften varje gång med de där pinnarna.
Men tycker du att hydraullyftare är nått för dig finns de väl för typ 10.000kr i normallängd
Besserwisser
· Hallands Län
· 860 inlägg
Nu har inspirationen jag fick härifrån lett till att jag fått tummen ur med att börja planera för ett snarlikt projekt. Flika gärna in med erfarenheter härifrån: https://www.byggahus.se/forum/smahu...garage-mesta-utrymma-till-minsta-kostnad.htmlDea_34 skrev:
Klicka här för att svara
