kulle
Jag tycker du ska prova att demontera termostaten och hela reglerkolven och elda 1-2 gånger utan dem, det är ju väldigt lätt gjort.
Då har du säkerställt att det inte är luft och kan gå vidare och eventuellt koppla om som GK100 skriver.
 
Helt klart kulle, det ska man givetvis testa först om det inte är gjort redan.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.