kulle #16 Medlem · skåne · 2 182 inlägg 15 dec 2012 09:20 kulle Medlem skåne 2 182 inlägg 15 dec 2012 09:20 #16 Jag tycker du ska prova att demontera termostaten och hela reglerkolven och elda 1-2 gånger utan dem, det är ju väldigt lätt gjort. Då har du säkerställt att det inte är luft och kan gå vidare och eventuellt koppla om som GK100 skriver.
Jag tycker du ska prova att demontera termostaten och hela reglerkolven och elda 1-2 gånger utan dem, det är ju väldigt lätt gjort. Då har du säkerställt att det inte är luft och kan gå vidare och eventuellt koppla om som GK100 skriver.
GK100 #17 Medlem · Jönköping · 14 663 inlägg 15 dec 2012 10:26 GK100 Medlem Jönköping 14 663 inlägg 15 dec 2012 10:26 #17 Helt klart kulle, det ska man givetvis testa först om det inte är gjort redan.