T
Andreas Ludde Lundell skrev:
Hej behöver lite snabb hjälp, jag har primat på spångolvet innan ja flytspacklade ska jag prima igen på flytspacklet innan jag sätter klinkersplatorn???
Naturligtvis!
 
ja du har ju spaklat över den andra primern
 
Redigerat:
Ska du inte ha något tätskikt? Det kanske inte är ett våtrum, utan t.ex en hall?
 
R RobZombie skrev:
På tal om att prima när man lagt armering och golvvärme (om det nu dröjer innan flytspacklingen så att man behöver prima igen) så kan jag tipsa om att det går att använda blomsterspruta.
Blomster spruta? En vanlig från Coop typ?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.