Status
Inte öppen för fler kommentarer.
Pride spårade ur bara på 2-3 år när "riksbögarna" fick fritt spelrum och uppmärksamhet, & även om jag haft vettiga bögvänner genom gymnasietiden, så har allt spårat ur i Pride! (och hbtq)

Finns INTE en chans att någon annan "folkgrupp" skulle kunna bete sig, & ha det "rollspelet" som Pridedeltagare ofta har med varandra...Polisen skulle hämta direkt om det skedde & va förstastofft i media.

Att försöka få det till en "familjefest", när bögar går runt med sin partner i koppel (gåendes på knä med endast string i läder & med strappad röd boll i munnen)
Eller slickande tungor överallt på olika "deltagare", med strapp-on kuk & dildos.(typ MEST vulgär vinner)

Nä fy fan, bevara våra barn från detta "långt ifrån normala" beteende.

• Gilla
  • Arg
ANAU och 8 till
  • Laddar…
J jawen skrev:
Pride spårade ur bara på 2-3 år när "riksbögarna" fick fritt spelrum och uppmärksamhet, & även om jag haft vettiga bögvänner genom gymnasietiden, så har allt spårat ur i Pride! (och hbtq)

Finns INTE en chans att någon annan "folkgrupp" skulle kunna bete sig, & ha det "rollspelet" som Pridedeltagare ofta har med varandra...Polisen skulle hämta direkt om det skedde & va förstastofft i media.

Att försöka få det till en "familjefest", när bögar går runt med sin partner i koppel (gåendes på knä med endast string i läder & med strappad röd boll i munnen)
Eller slickande tungor överallt på olika "deltagare", med strapp-on kuk & dildos.(typ MEST vulgär vinner)

Allt har spårat ur med människor och familjer.
Ingen bryr sig längre om sunda värderingar och kärnfamilj.

Minns när jag gick i skolan och i klassen på 24 elever hade vi en med skilda föräldrar och barnet var ju lite udda med ny färg på håret varje vecka och klädsel som inte går beskriva. Sen som blixten från klar himmel så ska en till få skilda föräldrar. En klasskompis som visserligen var lite stökig men ändå inte "udda"

Kommer ihåg att det var fan helt orimligt att plötsligt 2 av 24 har misslyckade familjer trots man knappt kände dem.

Idag bryter alla upp och har gärna 3+ barn med 3+ partners och blir det tråkigt efter ett tag kan man ju alltid byta kön, identifiera sig som ett trädgårdsredskap och ha sex med en åkgräsklippare.

Heja mångfalden🤮

• Arg
  • Haha
  • Gilla
  • Ledsen
SFonderat och 11 till
  • Laddar…
Närapå all acceptans för HBTQ jag har haft, är nu borta. För varje år som går växer snarast mitt förakt. Pride är varken en demonstration eller glädjejippo. Pride är inget annat än onskefull propaganda. Är man inte till 100% med, anses man vara emot. Jämställdhet, ja visst alla är lika värda som är HBTQ-anhängare.
Ingen politiker kan överhuvudtaget knysta om något, utan att begå politiskt självmord.
Men den absoluta droppen, var/är att de nu måste dra in barnen i sin sexualitet. Barn i förskolan ska lära sig hur homosexuella har sex. De ska lära sig att alla har rätt att byta kön, eller inte vara något kön alls. Barnen ska sitta lyssna på sagor, så att äckliga gubbar ska få utlopp för sin sexualitet.🤑🤮🤢
Detta betyder inte att jag, per automatik, har något emot homosexuella människor, inte trans- heller.

• Gilla
  • Arg
  • Wow
TRJBerg och 8 till
  • Laddar…
R
Erik JS skrev:
När jag läser detta är jag otroligt glad att jag är min egen och slipper jobba för någon annan. Är så oftantligt trött på att den där liberala skiten ska tryckas ner i halsen på oss alla hela tiden.

Jag har sedan Covid bröt ut och hela spektaklet kring vaccinet börjat tvivla på om jag hör hemma i detta land. Är konservativ och Sverige känns som helt fel land att bo i för mig.

Oavsett med tanke på klimatet och allt blir det nog så att vi utvandrar och tar med oss företaget till Malta, Monaco, Dubai eller dylikt.
Tur att du bor i ett land där detta är ditt egna val, även om du själv verkar pissa på just det faktum.

• Gilla
  • Haha
LaT och 6 till
  • Laddar…
P
R RoAd skrev:
Tur att du bor i ett land där detta är ditt egna val, även om du själv verkar pissa på just det faktum.
Vad är tur? Att människors barn blir måltavlor för perversa individer och groomare? Det är degenererande och vidrigt. Föräldrar som har med sina barn på de där paraderna borde få besök av socialen. Man kan undra vad som pågår bakom stänga dörrar om de anser att något sådant är acceptabelt att släpa med små barn på.

Redigerat av moderator:
  • Haha
RoAd
  • Laddar…
P
A AG A skrev:
Närapå all acceptans för HBTQ jag har haft, är nu borta. För varje år som går växer snarast mitt förakt. Pride är varken en demonstration eller glädjejippo. Pride är inget annat än onskefull propaganda. Är man inte till 100% med, anses man vara emot. Jämställdhet, ja visst alla är lika värda som är HBTQ-anhängare.
Ingen politiker kan överhuvudtaget knysta om något, utan att begå politiskt självmord.
Men den absoluta droppen, var/är att de nu måste dra in barnen i sin sexualitet. Barn i förskolan ska lära sig hur homosexuella har sex. De ska lära sig att alla har rätt att byta kön, eller inte vara något kön alls. Barnen ska sitta lyssna på sagor, så att äckliga gubbar ska få utlopp för sin sexualitet.🤑🤮🤢
Detta betyder inte att jag, per automatik, har något emot homosexuella människor, inte trans- heller.
Det är det värsta av allt, den systematiska och manipulativa groomingen av barn både i skola och media. Får blodet att koka när de försöker intala barn att de kan vara vilket kön de vill i en ålder när de fortfarande tror på tomten.

Redigerat av moderator:
  • Gilla
  • Haha
ANAU och 8 till
  • Laddar…
R
Erik JS skrev:
Vad är tur? Att människors barn blir måltavlor för perversa individer och groomare? Det är degenererande och vidrigt. Föräldrar som har med sina barn på de där paraderna borde få besök av socialen. Man kan undra vad som pågår bakom stänga dörrar om de anser att något sådant är acceptabelt att släpa med små barn på.
Ok, du verkar väldigt rädd för att dina barn ska bilda sig en egen uppfattning, så det blir nog bäst om du flyttar till Dubai.

• Gilla
Jumos och 8 till
  • Laddar…
P
R RoAd skrev:
Ok, du verkar väldigt rädd för att dina barn ska bilda sig en egen uppfattning, så det blir nog bäst om du flyttar till Dubai.
intala dig själv det lilla gubben.

lilla gubben är ju pippis häst....

• Haha
MrDizzy och 2 till
  • Laddar…
J jawen skrev:

Pride hade ett år ett klotterplank där man kunde skriva en dikt, efter att sett det du referade till skrev jag en liten dikt Pride till ära men publicerade den aldrig på klotterplanket:
Jag ser extremister av alla raser
I dårskapens alla faser.
Jag ser avvikare från skalans
hela spektrum.
En man i läder utklädd till hund
sniffar sin husse i rektum...
Den hade inte blivit långvarig på
väggen och jag hade förmodligen fått problem.

• Gilla
jawen och 1 till
  • Laddar…
Claes Sörmland
P Pligg85 skrev:

Minns när jag gick i skolan och i klassen på 24 elever hade vi en med skilda föräldrar och barnet var ju lite udda med ny färg på håret varje vecka och klädsel som inte går beskriva. Sen som blixten från klar himmel så ska en till få skilda föräldrar. En klasskompis som visserligen var lite stökig men ändå inte "udda"

Kommer ihåg att det var fan helt orimligt att plötsligt 2 av 24 har misslyckade familjer trots man knappt kände dem.

Idag bryter alla upp och har gärna 3+ barn med 3+ partners och blir det tråkigt efter ett tag kan man ju alltid byta kön, identifiera sig som ett trädgårdsredskap och ha sex med en åkgräsklippare.

Heja mångfalden🤮
Hur gammal är farbror?

• Haha
  • Gilla
TRJBerg och 6 till
  • Laddar…
Claes Sörmland Claes Sörmland skrev:
Hur gammal är farbror?
Gammal. Inte långt till 40 nu.

• Haha
Dortmunder DAB och 1 till
  • Laddar…
P Pligg85 skrev:

Heja mångfalden🤮
Smuttat lite för mycket på lördagsgroggen?
Jag har också vuxit upp i en "misslyckad familj" långt före dig, så du kan ju bara tänka dig....

• Gilla
Dilato och 4 till
  • Laddar…
Claes Sörmland
P Pligg85 skrev:
Gammal. Inte långt till 40 nu.
Hur kan du då ha denna livserfarenhet? Du är ju 80-talist... Då har du dina skolminnen från 90-talet och gymnasiegång på tidiga 00-talet, då liksom nu skiljde sig folk när relationerna inte fungerade. Hur har detta gått dig förbi under hela din uppväxt och din ungdom? Hur isolerade du dig så, var det dataspelen som tog all tid?

• Gilla
TRJBerg och 7 till
  • Laddar…
snaggletooth snaggletooth skrev:
Smuttat lite för mycket på lördagsgroggen?
Jag har också vuxit upp i en "misslyckad familj" långt före dig, så du kan ju bara tänka dig....
Tyvärr helt nykter igår.

Rätt mig om jag har fel men..
Det är nästan uteslutande separerade föräldrar som har dessa problembarn som man öst diagnoser över.

De lever vecka till vecka med olika familjer, olika bonussyskon och inte helt ovanligt att de får dela rum och privatliv så de varken har en fast punkt och trygghet på många vid.

De är ju helt sönderstressade i tidig skolålder och vaggas in i ett liv som zigenare vartefter föräldrarnas lust faller på.
Inte konstigt om vi föder fram en förvirrad generation.

Mina egna barn tycker det är jobbigt med kompisar som plötsligt är hos den ena eller den andra familjen och ifrågasätter även varför de håller på så.

Snart inträffar fenomenet julafton och som kärnfamilj med fru sedan 20år och tre gemensamma barn kan vi bara fascineras över hur vuxna ska dirigera ett jippo och hets som förstör en ledig högtid för barnen.

Med det sagt ska man inte stanna i dåligt förhållande men vi håller på avla fram en sämre befolkning.

• Gilla
Mats_R och 2 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.