43 783 läst ·
1 055 svar
44k läst
1,1k svar
Pride på arbetsplatsen
- Status
- Inte öppen för fler kommentarer.
Vad är "extremt" med din åsikter. Låt höra? För du har väl inte gjort det klassiska och vikt ner dig för wokemaffian så du ska klassas som "accepterad" i samhället?Nötegårdsgubben skrev:
01:37 gör de egentlig entré i tråden med ditt andra inlägg. I första inlägget har du beklagat dig över Sverige, förklarat att du är konservativ och ska emigrera:Erik JS skrev:
"Vad är tur? Att människors barn blir måltavlor för perversa individer och groomare? Det är degenererande och vidrigt. Föräldrar som har med sina barn på de där paraderna borde få besök av socialen. Man kan undra vad som pågår bakom stänga dörrar om de anser att något sådant är acceptabelt att släpa med små barn på."
Förlåt men det här funkar inte att väcka mitt intresse, det är en brandvarnare som det har fastnat smuts i sensorn i och bara tjuter.
Redigerat:
Om min poäng är en brandvarnare, så är din reaktion som att rycka ur batteriet för att slippa höra och sedan bli förvånad när det börjar brinna.Claes Sörmland skrev:
01:37 gör de egentlig entré i tråden med ditt andra inlägg. I första inlägget har du beklagat dig över Sverige, förklarat att du är konservativ och ska emigrera:
"Vad är tur? Att människors barn blir måltavlor för perversa individer och groomare? Det är degenererande och vidrigt. Föräldrar som har med sina barn på de där paraderna borde få besök av socialen. Man kan undra vad som pågår bakom stänga dörrar om de anser att något sådant är acceptabelt att släpa med små barn på."
Förlåt men det här funkar inte att väcka mitt intresse, det är en brandvarnare som har fastnat smuts i sensorn i och bara tjuter. Hysteriskt.
Skogsägare
· Stockholm och Smålands inland
· 21 915 inlägg
Det var ju FÖR ATT lågkonjunkturen INTE "slagit igenom" fullt ut ännu, då första åren!Fairlane skrev:
Är du korkad på riktigt eller driver du med mig?
Förstår du inte händelseförloppet & konsekvensen av det som skedde??
Ja ger upp med dig, hissen går inte ända upp!
Fairlane
Medlem
· Stockholms Län
· 15 920 inlägg
Fairlane
Medlem
- Stockholms Län
- 15 920 inlägg
Du har inte sagt att Pride ska förbjudas nej och jag har inte heller påstått det.Erik JS skrev:
Dekadenta äcklandet är subjektivt, även om du tror att det är objektivt.
Även jag är motståndare till att man ska tvingas bära regnbågsflaggan eller liknande på sin arbetsplats, det ska vara frivilligt. Det tror jag de flesta anser.
Inte ett dugg svårt att förstå, det har jag redan skrivit några gånger i tråden.Erik JS skrev:
Bra, då vet vi var din gräns för höger och vänster går och då står nog de allra flesta till vänster om dig, enligt din referensbild. Det faller sig rätt naturligt att står man längst ut åt ena eller andra hållet så är alla andra mer vänster/höger.Erik JS skrev:
Om du sitter på någon information om barn som råkar illa ut på Pride, gå för helvete till polisen. Har de svårt att tro dig men du är övertygad ändå, vänd dig till media. Kanske inte SVT nappar men SvD kanske gör det. Riks tar det garanterat, vare sig det är sant eller inte.Erik JS skrev:
Fairlane
Medlem
· Stockholms Län
· 15 920 inlägg
Fairlane
Medlem
- Stockholms Län
- 15 920 inlägg
En enkel (?) fråga, var Vattenfestivalen lika uppskattad i slutet som den var i början?J jawen skrev:
Ja eller nej, utan förklaringar till orsaken?
Det är rätt ointressant för min bild om jag uppskattar det eller inte.J jawen skrev:
Kul att du kom till självinsikt, grattisJ jawen skrev:
Visst, dekadens är subjektivt, men det betyder inte att allt är relativt. Man kan tycka olika om var gränsen går, men att låtsas som att inga gränser finns alls är inte neutralitet, det är bara att abdikera från omdöme.Fairlane skrev:
Du har inte sagt att Pride ska förbjudas nej och jag har inte heller påstått det.
Dekadenta äcklandet är subjektivt, även om du tror att det är objektivt.
Även jag är motståndare till att man ska tvingas bära regnbågsflaggan eller liknande på sin arbetsplats, det ska vara frivilligt. Det tror jag de flesta anser.
Inte ett dugg svårt att förstå, det har jag redan skrivit några gånger i tråden.
Bra, då vet vi var din gräns för höger och vänster går och då står nog de allra flesta till vänster om dig, enligt din referensbild. Det faller sig rätt naturligt att står man längst ut åt ena eller andra hållet så är alla andra mer vänster/höger.
Att gå till polisen kräver att de tar problemet på allvar och om du tror att media alltid är sanningsfilter snarare än agendastyrda megafoner, då förstår jag varför du tycker att allt som inte bekräftas av SVT aldrig har hänt 🤡Claes Sörmland skrev:
Eller så har vi redan gått igenom att jag inte tror det. Men din detektor är helt kaputt, den larmar nu i alla fall.Erik JS skrev: