D
Väggen sitter redan uppe.

D
Ahh den där var intressant. Känns dock meckigt att få över alla anslutningar till en ny dosa. Tror den aktuella dosan har 3 eller 4 anslutna rör.

D
Jag tror att jag kommer få in trafon i min VP2.

Det har kanske kommit en nyare modell med mindre mått sedan jag köpte mina? Så här ser det ut i en U56:
Nätdel insatt i öppen installationsdosa bredvid linjal som visar mått.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Den går att klämma in om man tar bort plupparna.

Här i Biltemas dosa:
Nätdel i öppen elektrisk dosa bredvid en linjal på ett träbord.
Skapa konto

Bättre plats således.

Här är nätdelen från sidan:
Nätdel med mätsticka framför för storleksjämförelse på ett träbord.
Skapa konto

• Gilla
Derbyboy
  • Laddar…
D
Måste ha kommit en ny modell….såhär står det i produktbladet:

• Utdrag från produktblad som visar tekniska specifikationer; MTBF, dimensioner och förpackningsinformation.
Stämmer nog med min, men kopplingsplinten sticker ut en bit! Så den blir längre än 62,5 mm. 13 mm säger ritningen i databladet. Men det kanske går att löda bort plinten och ansluta sladdarna direkt.

D
Tack, ovärderlig hjälp. Jag avbokar min beställning och kikar på annan lösning.

D
Den hade absolut fungerat till att driva Fibaron. Jag tycker dock lösningen med poppen och en step-downnodul är minst lika bra. Tror dessutom att det kommer bli lättare att pula in allt i dosan med den senare lösningen.

Jag behöver därutöver en lösning för AC 220 till 5v dc men då 2a eftersom det är kameror som ska drivas.

Då tänker jag köra på först en ac till dc 1,5a (bild nedan) och sen den där step-down modulen från m.nu som jag länkade till. Då får jag 5v 3a.

• AC till 12V DC omvandlare för LED, 18W och 1,5A, med temperaturområde och skyddsspecifikationer.
    Skapa konto
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.