Jag kan lova att ev straffrättsligt ansvar är sist på listan av konsekvenser jag bryr mig om. Eftersom vi som sagt har småbarn är jag i första hand intresserad av att de (och andra) inte skadas. Således är jag väldigt noga med kopplingarna av den anledningen.
Om någon ser något tokigt med kopplingen får ni gärna hojta till förresten. Handsken är inkopplad enligt de gjutna matkeringarna för faser/nolla/jord.
Om någon ser något tokigt med kopplingen får ni gärna hojta till förresten. Handsken är inkopplad enligt de gjutna matkeringarna för faser/nolla/jord.
Ja det var ju precis, och endast det brottet jag avsåg. Då det var just det brottet som kom på fråga i något inlägg tidigare.Bo.Siltberg skrev:
Självklart har du rätt i din utvikning, att det viktigaste är att ingen skadas.
Men sen finns det ju de som inte vill bryta mot några lagar alls, oavsett risken att åka dit, och då kan det vara intressant att veta om det man vill göra (har gjort) bryter mot någon lag.
Helt rätt inställning!tommib skrev:Jag kan lova att ev straffrättsligt ansvar är sist på listan av konsekvenser jag bryr mig om. Eftersom vi som sagt har småbarn är jag i första hand intresserad av att de (och andra) inte skadas. Således är jag väldigt noga med kopplingarna av den anledningen.
Det som är inuti handsken är säkert rätt, du har väl kommit ihåg att klippa skyddsjord och nolla så att de trådarna är något längre än övriga efter dragavlastningen?
Jag tycker det är jobbigt med såna tungt kriminella varelser....tommib skrev:
(att jag själv kopplar friskt med elen hemma hör inte till
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden