Jo men det är ändå slipat väldigt mycket i försänkningen på bilden.........Tar du en rätskiva, linjal eller nåt och håller över en dylik gipsskiveskarv så ser man att man kan ha ganska mycket spackel om det ska bli slätt med hela väggen. Man kan nog ha på spackel så det täcker 30 cm i bredd utan att den för den saken syns sen och då försvinner diket och remsan automatiskt.