1 135 läst ·
4 svar
1k läst
4 svar
Onödig och dåligt implementerad konvertering av YouTube-länkar
Ta gärna bort den onödiga konverteringen och automatiska inbäddningen av länkar till YouTube. Den tillför ingenting och är dessutom klantigt implementerad.
Jag försökte precis länka till en specifik tidpunk i ett klipp och upptäckte då att konverteringen tar bort tidsangivelsen. Länken till "youtu.be/60UvYaK_RKc?t=430" blir "
".
Edit: ...och där slog skitfunktionen till igen och konverterade min text till något annat. Detta trots att jag inte ens markerat texten som en länk. Hur vore det att plocka bort alla dessa implicita dumheter och enbart ha explicita funktioner gör precis det de skall och ingenting annat?
Jag försökte precis länka till en specifik tidpunk i ett klipp och upptäckte då att konverteringen tar bort tidsangivelsen. Länken till "youtu.be/60UvYaK_RKc?t=430" blir "
Edit: ...och där slog skitfunktionen till igen och konverterade min text till något annat. Detta trots att jag inte ens markerat texten som en länk. Hur vore det att plocka bort alla dessa implicita dumheter och enbart ha explicita funktioner gör precis det de skall och ingenting annat?
Redigerat:
Bästa svaret
Administrator
· Skåne
· 6 810 inlägg
Vi får kolla på om det går att fixa när vi är tillbaka från semestern.
MultiMan
Medlem
· Västernorrland
· 6 810 inlägg
MultiMan
Medlem
- Västernorrland
- 6 810 inlägg
Hade precis samma problem: https://www.byggahus.se/forum/threads/oljeslagskruvdragare-aer-de-starka-nog.321197/#post-3028383
Administrator
· Skåne
· 6 810 inlägg
Vår forumprogramvara (Xenforo 1) har idagsläget tyvärr inte stöd för detta men vi har lagt upp en åtgärd på vår att göra lista och hoppas kunna fixa en work around. Men än så länge har vi inte hunnit börja titta på det.
Klicka här för att svara