H HEM2121 skrev:
Vilket FB har du? Det verkar toppen.
Jag har Länsförsäkringar och vid de skadeärenden som jag haft har jag uppfattat dem som mycket reko. Har även haft ett skadeärende med Trygg Hansa där jag blev mycket nöjd med den överenskommelse vi gjorde. I det fallet uppfattade jag dem som väldigt flexibla och jag tror faktiskt att vi kom fram till en lösning som bägge parterna tjänade på.

Har mindre bra minnen av Folksam men det är så länge sedan att det nästan känns fel att nämna.

Men ska jag gissa handlar det mer om att ha tur med den handläggare man får än att vissa bolag skulle vara exceptionellt mycket bättre än andra. Men har man en gång fått bra hjälp håller i alla fall jag gärna fast vid det bolaget utan att "varje dag" leta absolut lägsta pris.

• Gilla
Fairlane
  • Laddar…
Fairlane
H HEM2121 skrev:
Vilket FB har du? Det verkar toppen.
Det har varit olika genom åren. Bilen tror jag var Trygg Hansa, de andra två Folksam tror jag.

H
Fairlane Fairlane skrev:
Det har varit olika genom åren. Bilen tror jag var Trygg Hansa, de andra två Folksam tror jag.
Har mycket dålig erfarenhet av båda. Beror nog på handläggare och vilken ort man bor.

Tror det beror på höjt rot innan årsskiftet. Behövde elektriker för montera ett antal eluttag för 2 månader sen. Ringde 3 firmor,
2 tillgängliga nästan direkt. 3e nån vecka bort. Slutkostnad drygt 10t e ROT. Så var inga problem alls då.

Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.