Vi har haft en målare hemma som har bresdspackalt taket. Vi ser dock nu att det är några ojämnheter. Vi vill inte besvära målaren om detta är något som vi kan fixa själva. Är det någon som kan förklara för en helt ohändig person hur jag skall gå till väga? Eller hur jag absolut inte skall gå till väga.
Taket är bredspacklat och därefter är det en armeringsduk som i sin tur är grundmålad.
Taket är bredspacklat och därefter är det en armeringsduk som i sin tur är grundmålad.
Om du tänker fixa taket själv vore det ju dumt att kosta på en målare. Förklara att du inte är nöjd och att resultatet behöver bli bättre.T Tummenmittihanden80 skrev:Vi har haft en målare hemma som har bresdspackalt taket. Vi ser dock nu att det är några ojämnheter. Vi vill inte besvära målaren om detta är något som vi kan fixa själva. Är det någon som kan förklara för en helt ohändig person hur jag skall gå till väga? Eller hur jag absolut inte skall gå till väga.