O olofh skrev:
Nej. Jag tror faktiskt inte jag har fått Ahlsells prissättning om bakfoten. Eller du menar att alla sjuka exempel i trådarna på VVS och el delen av forumet ang priser från Ahlsell är hittepå eller?

det är ju superbra att du har fått en bra rabatt som kommer dig till gagn.grattis. Kommer de dina kunder till gagn också?
Jag tror att de som skrivs i många trådar är helt felaktigt (självklar stämmer även en del)
Jag tror tyvärr att de är allt för många företag som helt enkelt klickar bort priset som som betalt och endast redovisar listpriserna mot kunderna vilket är helt fel!

Ja de kommer definitivt mina kunder till gagn, dom kan sällan köpa rör, dräneringsmaterial m.m. billigare hos lokala byggvaruhuset eller byggmax/Bauhaus. I de få fall något är dyrare efter jag lagt på min avans är de så pass lite dyrare att det ändå lönar sig då vi har fri frakt till arbetsplatsen vilket gör att varken vi eller kunden behöver besöka någon butik under hela projektets gång. Saker som beställs innan 18.15 på kvällen levereras senast 09.00 dagen efter

• Gilla
hempularen
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.