Om man nu tvunget ska ha tryckkärl i en vedanläggning så är det mycket bättre att montera det på kalla sidan. Då ökar livslängden till minst det dubbla.

/danso
 
jag har en v33 med 1500 l med tryckkärl,det har fungerat perfekt i 11 år nu
 
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.