D danso #16 Medlem · 264 inlägg 8 okt 2012 19:25 danso Medlem 264 inlägg 8 okt 2012 19:25 #16 Om man nu tvunget ska ha tryckkärl i en vedanläggning så är det mycket bättre att montera det på kalla sidan. Då ökar livslängden till minst det dubbla. /danso
Om man nu tvunget ska ha tryckkärl i en vedanläggning så är det mycket bättre att montera det på kalla sidan. Då ökar livslängden till minst det dubbla. /danso
G glenn30 #17 Medlem · 264 inlägg 31 okt 2012 16:40 glenn30 Medlem 264 inlägg 31 okt 2012 16:40 #17 jag har en v33 med 1500 l med tryckkärl,det har fungerat perfekt i 11 år nu