Så fixade Amanda ett kontor åt oss som är funktionellt och mysigt att vara i. Här visar jag bilder före och efter, berättar hur hon genomförde projektet och avslutar med en lista över produkterna hon använde.

Du kan läsa blogginlägget här: Projekt: Nytt mysigare kontor på Byggahus.se

• Gilla
Dublin och 3 till
  • Laddar…
Tveksamt resultat. Jag ser spontant inget som gjorts för katternas trivsel! 😂🙃🐈‍⬛😿

I övrigt ser det dock toppen ut!

• Haha
  • Gilla
Henrik Stv och 4 till
  • Laddar…
Ja detta är inte hemmakontoret alltså, utan vårt kattlösa borta-kontor. 😄

• Haha
Alfredo
  • Laddar…
Marlen Eskilsson Marlen Eskilsson skrev:
vårt kattlösa borta-kontor
Kan verkligen ett kattlöst kontor någonsin vara riktigt trivsamt? 🤔🤔🤔😿🐈‍⬛ Men då fattar jag...

• Gilla
TessanDoo och 2 till
  • Laddar…
Redaktionen Redaktionen skrev:
Så fixade Amanda ett kontor åt oss som är funktionellt och mysigt att vara i. Här visar jag bilder före och efter, berättar hur hon genomförde projektet och avslutar med en lista över produkterna hon använde.

Du kan läsa blogginlägget här: Projekt: Nytt mysigare kontor på Byggahus.se
Snyggt proffsigt inrett.🥰🧡

"Förutom väggarna målades även lister, el, internetkanal..."

Vad är en internetkanal? Det heter väl möjligen ethernetkanal eller bara kabelkanal?

• Wow
Alfredo
  • Laddar…
C
useless useless skrev:
Vad är en internetkanal?
Det är väl där internetsladden går? På väg till hårddisken?

• Haha
  • Älska
pmd och 4 till
  • Laddar…
Farstatjej90
useless useless skrev:

Vad är en internetkanal? Det heter väl möjligen ethernetkanal eller bara kabelkanal?
Hur många alternativ kommer du på när någon i det här sammanhanget säger "internetkanal"?🤔

• Gilla
TCG
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Kan verkligen ett kattlöst kontor någonsin vara riktigt trivsamt? 🤔🤔🤔😿🐈‍⬛ Men då fattar jag...
Man får tänka på allergikerna.

• Gilla
Alfredo
  • Laddar…
useless useless skrev:

Dialektalt? "Kalla det vad du vill, strömming eller sill" 🙃

• Gilla
ClasseClas
  • Laddar…
Vi har länge pratat om att fixa ett mysigare kontor. Men att gå från tanke till handling är lättare sagt än gjort.

Sedan Amanda tog tag i detta och hjälpte oss på ett superproffsigt sätt så befinner vi oss mycket mer på kontoret än tidigare. Hon föreslog produkter och färger och ifrågasatte varför vi skulle ha kvar saker som vi aldrig längre använde. Och hon stod på sig när hon kände att hon hade rätt (vilket hon alltid hade). Jag föreslog till exempel att vi skulle ha ett pingisbord och ett flipperspel men hon sa bara att det får du ha någon annanstans. :)

Hon gjorde smakfulla men kostnadseffektiva val, fixade inköpslistor, utförde beställningar, hanterade leveranser, hjälpte till med både utstädning, inflyttning och montering i den mån det behövdes. Stort tack Amanda, utan din hjälp hade vi inte varit där vi är nu.

• Gilla
Marlen Eskilsson och 9 till
  • Laddar…
useless useless skrev:
Vad är en internetkanal?
I min värld är det en ledig skorstenspipa,ventilationstrumma eller vertikalt schackt i eternit som fått ett nytt användningsområde.

Per Eskilsson Per Eskilsson skrev:
Jag föreslog till exempel att vi skulle ha ett pingisbord och ett flipperspel men hon sa bara att det får du ha någon annanstans.
Hon låter helt tondöv i mina öron! Men 95-tummaren och alla TV-spelen fick du väl plats med, typ bakom stora ölkylen eller så?

• Haha
  • Gilla
lars_stefan_axelsson och 6 till
  • Laddar…
Unikt namn
Vilket lyft :)

• Gilla
klaskarlsson och 3 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.