2 500 läst ·
27 svar
3k läst
27 svar
Projekt: Nytt mysigare kontor på Byggahus.se
Sida 1 av 2
På konsumentens sida
· 3 600 inlägg
Så fixade Amanda ett kontor åt oss som är funktionellt och mysigt att vara i. Här visar jag bilder före och efter, berättar hur hon genomförde projektet och avslutar med en lista över produkterna hon använde.
Du kan läsa blogginlägget här: Projekt: Nytt mysigare kontor på Byggahus.se
Du kan läsa blogginlägget här: Projekt: Nytt mysigare kontor på Byggahus.se
Administrator
· Skåne
· 8 624 inlägg
Ja detta är inte hemmakontoret alltså, utan vårt kattlösa borta-kontor. 😄
Snyggt proffsigt inrett.🥰🧡Redaktionen skrev:
Administrator
· Skåne
· 8 624 inlägg
Administrator
· Skåne
· 8 624 inlägg
Hat du pyntat med påskris Chrille?😁😁😁
Administrator
· Skåne
· 6 789 inlägg
Vi har länge pratat om att fixa ett mysigare kontor. Men att gå från tanke till handling är lättare sagt än gjort.
Sedan Amanda tog tag i detta och hjälpte oss på ett superproffsigt sätt så befinner vi oss mycket mer på kontoret än tidigare. Hon föreslog produkter och färger och ifrågasatte varför vi skulle ha kvar saker som vi aldrig längre använde. Och hon stod på sig när hon kände att hon hade rätt (vilket hon alltid hade). Jag föreslog till exempel att vi skulle ha ett pingisbord och ett flipperspel men hon sa bara att det får du ha någon annanstans.
Hon gjorde smakfulla men kostnadseffektiva val, fixade inköpslistor, utförde beställningar, hanterade leveranser, hjälpte till med både utstädning, inflyttning och montering i den mån det behövdes. Stort tack Amanda, utan din hjälp hade vi inte varit där vi är nu.
Sedan Amanda tog tag i detta och hjälpte oss på ett superproffsigt sätt så befinner vi oss mycket mer på kontoret än tidigare. Hon föreslog produkter och färger och ifrågasatte varför vi skulle ha kvar saker som vi aldrig längre använde. Och hon stod på sig när hon kände att hon hade rätt (vilket hon alltid hade). Jag föreslog till exempel att vi skulle ha ett pingisbord och ett flipperspel men hon sa bara att det får du ha någon annanstans.
Hon gjorde smakfulla men kostnadseffektiva val, fixade inköpslistor, utförde beställningar, hanterade leveranser, hjälpte till med både utstädning, inflyttning och montering i den mån det behövdes. Stort tack Amanda, utan din hjälp hade vi inte varit där vi är nu.