Jag slarvade med att använda rätbräda i början (fram till det vänstra takfönstret) när jag la ut pannorna, då jag fick ett tips att dessa pannor hade så fruktansvärt bra passform så det inte skulle behövas, sen så när jag gick ner till vägen för att kika så blev jag inte nöjd, men heller inte helt missnöjd, lagom stressad och trött så fortsatte jag , dock med rätbräda, men jag kan inte släppa att det ser snett ut och jag har funderat på vad som är det bästa sättet att korigera detta på, riva upp allt igen, ta ytan vänster om det vänstra takfönstret.
Kommer att störa ihjäl mig annars.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder