zarkov zarkov skrev:
Du kan få köpa min GDX 180 billigt om du vill...

Om du inte måste ha det nya utseendet (Expert) så går det fortfarande att köpa samma maskin som GDX 18V-210 för strax över 2000 kr, precis som 18V-EC (som är en äldre modell). Ingen av dem är dock tillräckligt stark för att lossa hjulbultar.
180Nm borde räcka gott och väl om de inte dragits för hårt. 😉
140Nm rekommenderar Volvo och Polestar.

Har under alla år med GDX lossat på läge 3 och dragit åt på läge och efterkontrollerat med teleskopskaft, mest för att jag kan vara disträ och glömsk. 😇

GBL 18V-800 dök upp i veckan.
Förpackning av en Bosch GBL 18V-800 sladdlös lövblåsare placerad på golvet inomhus.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Bosch GBL 18V-800 lövblåsare på arbetsbänk, verktyg synliga i bakgrunden.
Skapa konto
Bosch GBL 18V-800 blåslampa på en verktygsbänk, omgiven av verktyg hängande på en perforerad vägg.
Skapa konto

Rejäl pjäs. ☝️

Prodeal nivå C uppnådd, smärre hjärnblödning innan innan jag lyckades fullfölja registreringen. 🤯😂

• Gilla
Tokslut och 5 till
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
[bild]
[bild][bild]
Rejäl pjäs. ☝️

Prodeal nivå C uppnådd, smärre hjärnblödning innan innan jag lyckades fullfölja registreringen. 🤯😂
Kan man i senaste Prodeal summera inköp under denna tidsperioden från olika inköp? Det har ju aldrig varit möjligt tidigare?

• Gilla
FredrikR
  • Laddar…
P poba53 skrev:
Kan man i senaste Prodeal summera inköp under denna tidsperioden från olika inköp? Det har ju aldrig varit möjligt tidigare?
Stämmer, köp från 3 olika tillfällen registrerades nu. 👌
Nytt för i år, ihop med nya Deals.

Redigerat:
  • Gilla
Tokslut och 1 till
  • Laddar…
Ossian K Olsson
FredrikR FredrikR skrev:
[bild]
[bild][bild]
Rejäl pjäs. ☝️

Du får gärna slänga upp en recension på den här när du testat den. Villhöver en sådan..

• Gilla
  • Älska
Rikards.. och 2 till
  • Laddar…
Ossian K Olsson Ossian K Olsson skrev:
Du får gärna slänga upp en recension på den här när du testat den. Villhöver en sådan..
Jag köpte en i oktober förra året och är nöjd med den. Den är väldigt kraftfull och klarar exempelvis blöta löv rätt bra på de högre hastighetsnivåerna.

Den drar dock en hel del batteri. Jag har främst kört med 8 ah procore+ batterier, och då har jag kunnat använda den i cirka 20–30 minuter på de högre hastighetsnivåerna. 5.5ah funkar men jag skulle rekommendera åtminstone 8ah.

Den är även lite tung, särskilt med 8 ah batterier. Man känner i armen och axeln efteråt att man har använt den (det kan ju vara så att det bara är jag som är svag 😁)

Jag gillar även att man kan låsa startknappen så att man slipper hålla in den hela tiden.

• Gilla
Ossian K Olsson och 2 till
  • Laddar…
Tack, då får det bli en bensinblås för min del istället 😊.

• Gilla
BiniVille
  • Laddar…
Sittställning
Tycker dom tuggar sönder batteri, bensin är bättre tyvärr.

FredrikR FredrikR skrev:
Stämmer, köp från 3 olika tillfällen registrerades nu. 👌
Nytt för i år, ihop med nya Deals.
Nyfiken på om Du lyckas med att kombinera olika kvitton. Enligt svenska villkoren kanske det funkar men läser man villkoren för andra Europeiska länder krävs det att beloppet på ett kvitto skall uppfylla kraven.

P poba53 skrev:
Nyfiken på om Du lyckas med att kombinera olika kvitton. Enligt svenska villkoren kanske det funkar men läser man villkoren för andra Europeiska länder krävs det att beloppet på ett kvitto skall uppfylla kraven.
Registreringen nu, kanske varit så en tid, går till så att man får som alternativ att hämta produkterna man vill använda för att få sin ProDeal från Pro360 appen.
Med redan uppladdade/bifogade kvitton/fakturor.
Lägga till fakturanummer på samtliga 3, för att sedan skicka in.
Kampanjsida för Bosch Professional Pro Deals med erbjudanden på 18V-produkter, tillbehör och mätverktyg, samt länk till pro360.com/prodeals.
Skapa konto

Det känns hoppfullt, men vi får se.
Ingenstans i registreringen protesterar det, produkter köpta inom kampanjperioden kommer upp som möjligt förval från Pro360 appen mm.

I'll be back. 😎🙌

Jag scannade qr koden på kartongen till blåsen när den kom hem, kom upp i appen med rätt serienummer, men blev registrerad som tillbehör. Utan 3årig garanti och möjlighet till ProDeal.. fick ett lugnande svar från supporten att produktnumret jag fått in i appen var fel, började 00 istället för 36.. när jag sedan i lugn och ro igår scannade qr koden på blåsen istället gick det att förlänga garantin mm. 🫣😇

Redigerat:
  • Gilla
Tokslut
  • Laddar…
Jag har en oanvänd Lboxx och vet att man kan köpa sortimentsinredning men kan man köpa inredning som passar till en maskin som man inte har Lboxx till tex en multimaskin GOP 18V-34? Trevlig kväll! /SalK

S SalK skrev:
Jag har en oanvänd Lboxx och vet att man kan köpa sortimentsinredning men kan man köpa inredning som passar till en maskin som man inte har Lboxx till tex en multimaskin GOP 18V-34? Trevlig kväll! /SalK
Denna borde passa.
Bosch Professional väskinsats, modell 1600A0328C, svart insats för GOP 12V-28/18V-28, visas i produktbild från Conrad. Pris: 189 kr.
Skapa konto

https://www.conrad.se/sv/p/bosch-pr...Kyb8v5ZxJHSkazqCR9LACYbfIvaQP5dgaAiw2EALw_wcB

• Wow
SalK
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Denna borde passa.
[bild]
[länk] - PMAX - NonBrand - Zero traffic - Profit&utm_id=21838991658&gad_source=1&gad_campaignid=21839346159&gclid=Cj0KCQiA49XMBhDRARIsAOOKJHYQ_X7kcvU_mzDPQodvJBRKyb8v5ZxJHSkazqCR9LACYbfIvaQP5dgaAiw2EALw_wcB
Imponerande bra och snabbt! Letat själv och inte vetat hur jag skulle hitta den rätta. Tack! :-)

• Älska
  • Gilla
Alfredo och 1 till
  • Laddar…
S SalK skrev:
Imponerande bra och snabbt! Letat själv och inte vetat hur jag skulle hitta den rätta. Tack! :-)
"L-boxx inlay" ihop med verktygets beteckning brukar funka.
Conrad.se har även ofta bra pris har jag sett. 🙂👍

• Gilla
Tokslut och 1 till
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
"L-boxx inlay" ihop med verktygets beteckning brukar funka.
Conrad.se har även ofta bra pris har jag sett. 🙂👍
Äsch, det va en 102 och inte 136 jag hade. :-(

• Ledsen
FredrikR
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.