200 072 läst ·
1 490 svar
200k läst
1,5k svar
Nyheter - Bosch 18V
180Nm borde räcka gott och väl om de inte dragits för hårt. 😉zarkov skrev:
140Nm rekommenderar Volvo och Polestar.
Har under alla år med GDX lossat på läge 3 och dragit åt på läge och efterkontrollerat med teleskopskaft, mest för att jag kan vara disträ och glömsk. 😇
GBL 18V-800 dök upp i veckan.
Rejäl pjäs. ☝️
Prodeal nivå C uppnådd, smärre hjärnblödning innan innan jag lyckades fullfölja registreringen. 🤯😂
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Rejäl pjäs. ☝️
Prodeal nivå C uppnådd, smärre hjärnblödning innan innan jag lyckades fullfölja registreringen. 🤯😂
Kan man i senaste Prodeal summera inköp under denna tidsperioden från olika inköp? Det har ju aldrig varit möjligt tidigare?FredrikR skrev:
Ossian K Olsson
Hobbyelektriker
· Limhamn
· 2 296 inlägg
Ossian K Olsson
Hobbyelektriker
- Limhamn
- 2 296 inlägg
Jag köpte en i oktober förra året och är nöjd med den. Den är väldigt kraftfull och klarar exempelvis blöta löv rätt bra på de högre hastighetsnivåerna.Ossian K Olsson skrev:
Den drar dock en hel del batteri. Jag har främst kört med 8 ah procore+ batterier, och då har jag kunnat använda den i cirka 20–30 minuter på de högre hastighetsnivåerna. 5.5ah funkar men jag skulle rekommendera åtminstone 8ah.
Den är även lite tung, särskilt med 8 ah batterier. Man känner i armen och axeln efteråt att man har använt den (det kan ju vara så att det bara är jag som är svag 😁)
Jag gillar även att man kan låsa startknappen så att man slipper hålla in den hela tiden.
Nyfiken på om Du lyckas med att kombinera olika kvitton. Enligt svenska villkoren kanske det funkar men läser man villkoren för andra Europeiska länder krävs det att beloppet på ett kvitto skall uppfylla kraven.FredrikR skrev:
Registreringen nu, kanske varit så en tid, går till så att man får som alternativ att hämta produkterna man vill använda för att få sin ProDeal från Pro360 appen.P poba53 skrev:
Med redan uppladdade/bifogade kvitton/fakturor.
Lägga till fakturanummer på samtliga 3, för att sedan skicka in.
Logga in
Skapa konto
Det känns hoppfullt, men vi får se.
Ingenstans i registreringen protesterar det, produkter köpta inom kampanjperioden kommer upp som möjligt förval från Pro360 appen mm.
I'll be back. 😎🙌
Jag scannade qr koden på kartongen till blåsen när den kom hem, kom upp i appen med rätt serienummer, men blev registrerad som tillbehör. Utan 3årig garanti och möjlighet till ProDeal.. fick ett lugnande svar från supporten att produktnumret jag fått in i appen var fel, började 00 istället för 36.. när jag sedan i lugn och ro igår scannade qr koden på blåsen istället gick det att förlänga garantin mm. 🫣😇
Redigerat:
Denna borde passa.S SalK skrev:
Logga in
Skapa konto
https://www.conrad.se/sv/p/bosch-pr...Kyb8v5ZxJHSkazqCR9LACYbfIvaQP5dgaAiw2EALw_wcB
Imponerande bra och snabbt! Letat själv och inte vetat hur jag skulle hitta den rätta. Tack!FredrikR skrev: