När man läser denna tråden för mycket och har mycket braåha maskiner ... 😂
Fler användningsområden av LBOXX när jag skulle måla bakom värmepumpen (har beställt en ny som troligen inte har samma mått).

En stapel av LBOXX verktygslådor placerade på en stege, som används som ställning för att måla bakom en väggmonterad luftvärmepump.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Stackade blå verktygslådor under en värmepump, stöd av byggställning vid ett fönster med blommor på fönsterbrädan.
Skapa konto

• Haha
  • Gilla
boschkenta och 16 till
  • Laddar…
Sittställning
C ConnyK skrev:
När man läser denna tråden för mycket och har mycket braåha maskiner ... 😂
Fler användningsområden av LBOXX när jag skulle måla bakom värmepumpen (har beställt en ny som troligen inte har samma mått).

[bild][bild]
Du fuskar ju första metern 🫣

• Haha
  • Älska
  • Gilla
Johana1990 och 7 till
  • Laddar…
Villhöver lite mer 18v. ett multiverktyg, vinkelslip och ganska något mer.

PRO deals nu känns lite halv kass? Är i behov av mer batterier då jag endast har två äldre 4ah. När kommer en ny deal?

På måndag.

zarkov zarkov skrev:
På måndag.
Haha perfekt ju, hoppas på det bästa

F Fixarjon skrev:
Haha perfekt ju, hoppas på det bästa
Om det är batterier du behöver så blir det nog inte så mycket bättre, 5,5orna är riktigt bra. Bra kapacitet och effektuttag utan att bli för stor och tungt.

Det har för övrigt varit samma deal sedan januari så man kan väl hoppas på något annat nu...

Man mås
zarkov zarkov skrev:
Om det är batterier du behöver så blir det nog inte så mycket bättre, 5,5orna är riktigt bra. Bra kapacitet och effektuttag utan att bli för stor och tungt.

Det har för övrigt varit samma deal sedan januari så man kan väl hoppas på något annat nu...
Tack! Och då är det ett kvitto och handla för 5012kr som gäller?

• Gilla
FredrikR
  • Laddar…
F Fixarjon skrev:
Man mås

Tack! Och då är det ett kvitto och handla för 5012kr som gäller?
Stämmer.
5012,50:- för att vara exakt.
Nuvarande Pro Deal gäller till 250831, frågan är om det blir någon förändring i september.

• Gilla
Villinte och 1 till
  • Laddar…
Inköp av tigersåg, finns några olika.
Vilken är mest bang for the buck?

Har denna en eller en väldigt snarlik, kanske en föregångare.
Bild av Bosch GSA 18 V-LI tigersåg och medföljande verktygslåda på Amazon.se, visas för köp med pris och stilalternativ.
Skapa konto

https://amzn.eu/d/e67ppFU

Har gjort jobbet bra i alla år.
Bra pris nu samt 100:- kupongen.

Jag skulle vilja säga nya GSA 18V-24 men trots att det dök upp bilder på den i januari så har den fortfarande inte kommit ut i svenska butiker. På Boschs hemsida står det fortfarande "kommer snart"...

Annars så är det bara GSA 18V-28 och -32 som är borstlösa men de kostar också därefter.

Sittställning
  • Gilla
FredrikR
  • Laddar…
  • Gilla
Ossian K Olsson
  • Laddar…
Ossian K Olsson
GoForIt GoForIt skrev:
Beror på vad du tänkt använda den till..?
Jag har flera, men väljer oftast Bosch GSA18V-LI C då den är lättast att hålla med en hand.

[länk]
Jag har lovat mig själv köpstopp i september och oktober.. så tack vare det här så fick du mig övertygad om att jag behöver en sån! Så det blev en beställning redan ikväll (är ju inte september än)!

• Älska
FredrikR
  • Laddar…
Sittställning
Ossian K Olsson Ossian K Olsson skrev:
Jag har lovat mig själv köpstopp i september och oktober.. så tack vare det här så fick du mig övertygad om att jag behöver en sån! Så det blev en beställning redan ikväll (är ju inte september än)!
Bra val! Den är dock inte borstlös så den är något svagare än man kanske vill men jag gillar den! Brukar ha den till trädgården.

• Gilla
Ossian K Olsson
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.