FredrikR FredrikR skrev:
Har koll på den men inte köpt än, "för" dyr här Sverige ännu.

Lite kraftfullare och med plattare munstycke som ser som gjort för att blåsa torr bilen efter tvätt.. 😇

Finns till ok pris i Tyskland.
Alright, jag ska nog avvakta lite jag också. Förhoppningsvis går den ner några hundralappar framöver

• Gilla
FredrikR
  • Laddar…
Nya Lboxx contractor som tydligen ska komma ser riktigt intressant ut.😃

• En stapel med tre Bosch L-BOXX-förvaringslådor med en verktygsbälte hängande på sidan.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
trojlee och 1 till
  • Laddar…
T thgamaliel skrev:
Nya Lboxx contractor som tydligen ska komma ser riktigt intressant ut.😃
Dock inte kompatibel med nuvarande om jag fattat rätt.

FredrikR FredrikR skrev:
Dock inte kompatibel med nuvarande om jag fattat rätt.
Du ser ju fästena på den översta till l-boxx

• Gilla
FredrikR
  • Laddar…
Sludent Sludent skrev:
Du ser ju fästena på den översta till l-boxx
Stämmer, tycker mig läst att dom inte var kompatibla. 🫣👍

Suttit och funderat på touchbuilt, så ser man detta…någon som har en aning om prisbild m.m ?

Det verkar som dom nya skall vara kompatibla om jag fattar rätt (tur med tanke på dom man redan har).

Google translate
"Detta sortiment kommer att vara IP-klassat damm- och vattentåligt. Det är alltså ett markant steg upp från de befintliga L-BOXX-chassina. Som man kan förvänta sig kommer de också att vara stapelbara och med deras ord "klickbara". Plus på tal om allt som klickar, det kommer också att vara kompatibelt med deras ProClick-system också. Som tidigare nämnts kommer den också att vara bakåtkompatibel med L-Boxxar, men på ett antal innovativa sätt. Det är verkligen ett sätt att entusiasmera dem som redan befinner sig i L-BOXX-universumet för det nya systemet!"

https://shadowfoam.com/blogs/industry-news/bosch-l-boxx-contractor-range-preview

• Gilla
FredrikR och 1 till
  • Laddar…
Jag hittade det också, men när man ser på bilderna undrar man ju hur det ska gå till?

Redigerat:
Ossian K Olsson
mexitegel mexitegel skrev:
Jag hittade det också, men när man ser på bilderna undrar man ju hur det ska gå till?
Inringat fäste på Bosch förvaringslåda, med laptop ovanpå en hylla i bakgrunden.

Röd plastdetalj förmodad att användas för att klicka i lådor, belägen på en hylla med kartonger i bakgrunden.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Jag gissar på att det inringade fästet är till för att klicka i lådorna. Så de gamla lådorna får vara överst.

• Gilla
FredrikR och 3 till
  • Laddar…
  • Gilla
Ossian K Olsson och 1 till
  • Laddar…
zarkov zarkov skrev:
Jag vet inte om den här har varit uppe tidigare? En ny 12V skruvdragare med 21/32 Nm vridmoment och metallchuck:
[bild]

[länk]
Har nog nämnts, men i kommande FC utförandet. 👍

Ossian K Olsson
T trojlee skrev:
[bild]
Pristips här...men 2200:- för denna med l-boxx, laddare och 2st 4Ah batterier är bara för billigt. Köpte en trots att jag redan har denna😂..kööp..
Hej! Jag skulle bara återigen vilja tacka för tipset om den här. Jag använder sågen nästan lika ofta som skruvdragaren och den är otroligt smidigt till att använda till allt möjligt. Igår sågade jag både gipsskivor och reglar med den! Kör den med 15 cm blad så att kapa två 45mm tjocka reglar är inga problem alls. Oerhört nöjd!

• Gilla
trojlee och 1 till
  • Laddar…
Här finns en kort film på kommande L-Boxx Contractor eller vad dom nu blir att heta i Sverige.
Kopplar isär från den under när man lyfter på handtaget.

• Gilla
mexitegel och 3 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.