217 126 läst ·
1 720 svar
217k läst
1,7k svar
Nyheter - Bosch 18V
Karrock
Renoverare
· Västra Götaland
· 1 119 inlägg
Karrock
Renoverare
- Västra Götaland
- 1 119 inlägg
Tänkte jag skulle slå till med några stugverktyg som inte behöver bli åksjuka i transport mellan stugan och hemmet: Bauhausväskan för 8000 i nuvarande kampanj.
Några frågor från klumpig rookie till er som är vana pro deals-användare.
Jag fick för mig att de jobbade med kvartal, inte tertial. Nu har jag ett köp från i somras och ett idag som jag vill slå ihop. Kommer det strula nu när jag insåg att brytpunkt är idag och september med leveransdatum ligger i nästa period?
Det fattas ju bara att det är en bättre deal som kommer imorgon. Men då får man väl ta en timme i returdisken på bauhaus.
Behöver man ha serienummer eller registrera i appen för att komma igenom ansökan?
Har läst nån gång att man kan äska på ordinarie pris trots att man betalat kampanjpris. Nu står bara kampanjpriset som ordinarie på kvittot.
Några frågor från klumpig rookie till er som är vana pro deals-användare.
Jag fick för mig att de jobbade med kvartal, inte tertial. Nu har jag ett köp från i somras och ett idag som jag vill slå ihop. Kommer det strula nu när jag insåg att brytpunkt är idag och september med leveransdatum ligger i nästa period?
Det fattas ju bara att det är en bättre deal som kommer imorgon. Men då får man väl ta en timme i returdisken på bauhaus.
Behöver man ha serienummer eller registrera i appen för att komma igenom ansökan?
Har läst nån gång att man kan äska på ordinarie pris trots att man betalat kampanjpris. Nu står bara kampanjpriset som ordinarie på kvittot.
Inför flytt till hus behöver jag uppdatera maskinparken hemma rejält då man kommer från lägenhet. I princip är jag utan maskiner nu och såg detta som verkade vara ett bra paket. Är det bra eller ska man plocka ihop något själv? Bauhaus 5 åriga garanti känns som en trygghet utöver Bosch egna garanti.
På agendan finns bland annat ny stor altan, pergola, platsbyggda skrivbord och inbyggnad av IKEA-garderober i nya huset så jag ser framför mig att alla verktygen kommer komma till användning vid någon tidpunkt.
https://www.bauhaus.se/verktygspaket-bosch-professional-gsr-gdx-gks-gop-gst-18v-2x5-0ah
På agendan finns bland annat ny stor altan, pergola, platsbyggda skrivbord och inbyggnad av IKEA-garderober i nya huset så jag ser framför mig att alla verktygen kommer komma till användning vid någon tidpunkt.
https://www.bauhaus.se/verktygspaket-bosch-professional-gsr-gdx-gks-gop-gst-18v-2x5-0ah
Jag antar att det är samma paket som @Karrock tänker sig. Det är ett av de vettigaste paketen på flera år, inget onödigt lullull som är på väg att utgå utan moderna maskiner till ett bra pris. Möjligen kan man klaga på att det bara är två batterier men åas får man ju två till (4,0+5,5 Ah) genom ProDeals.I ixob skrev:Inför flytt till hus behöver jag uppdatera maskinparken hemma rejält då man kommer från lägenhet. I princip är jag utan maskiner nu och såg detta som verkade vara ett bra paket. Är det bra eller ska man plocka ihop något själv? Bauhaus 5 åriga garanti känns som en trygghet utöver Bosch egna garanti.
[länk]
Vad gäller registrering av prodeals så behöver man både artikelnummer och serienummer. Däremot har man en månad på sig efter sista kampanjdag att registrera och det borde räcka att ladda upp orderbekräftelsen som bevis på att man köpt inom kampanjperioden. Gränsen för premiekategori C är 7187 kr ink moms så bauhaus-paketet räcker.
Jag har använt fakturan som du hittar i din orderhistorik på amazon.se för ProDeals.P ptlf skrev:
Klicka här för att svara