När maskinen kör kommer ett intermittent missljud - på filmen låter det som att det smattrar regn på ett plåttak och i verkligheten kanske lite mer som grus.
Det fanns inget grus eller skräp i trumman som kunde förklara ljudet vid tömning och ljudet fanns även vid centrifugering som borde hålla grus fixerat till trumman.
Att manuellt snurra trumman ger inget ljud och upphängningen känns stabil och låter inte heller.
Jag röstar för att det är dags för service - är det någon som vet vad det kan vara som låter?
Det fanns inget grus eller skräp i trumman som kunde förklara ljudet vid tömning och ljudet fanns även vid centrifugering som borde hålla grus fixerat till trumman.
Att manuellt snurra trumman ger inget ljud och upphängningen känns stabil och låter inte heller.
Jag röstar för att det är dags för service - är det någon som vet vad det kan vara som låter?
Det är garanterat en bygel från en bh. Den sitter längst ner på maskinen bakom en lucka.bjosu942 skrev:
När maskinen kör kommer ett intermittent missljud - på filmen låter det som att det smattrar regn på ett plåttak och i verkligheten kanske lite mer som grus.
Det fanns inget grus eller skräp i trumman som kunde förklara ljudet vid tömning och ljudet fanns även vid centrifugering som borde hålla grus fixerat till trumman.
Att manuellt snurra trumman ger inget ljud och upphängningen känns stabil och låter inte heller.
Jag röstar för att det är dags för service - är det någon som vet vad det kan vara som låter?
Klicka här för att svara

