Ossian K Olsson
Alltgår Alltgår skrev:
Vilken 125 mm vinkelslip är hetast? Kollar på GWS 18v 10 P
Jag har en Bosch blå med sladd, gillar den.

Något jag saknar något fruktansvärt mycket är snabbfästet. Så köp absolut ingen som inte har snabbfäste.

• Gilla
Alltgår och 1 till
  • Laddar…
Välj variant med variabel hastighet. Vill Du ha lägre kostnad välj nätdriven med variabel hastighet. Jag har några nätdrivna och med batterer i intervallet 800-1000W som fungerar utmärkt med 125mm tillbehör och ett antal kåpor med snabbfäste. Specielt praktiskt med kåpa som kan köras längs linjal med diamantskiva på keramik

• Gilla
Alltgår och 1 till
  • Laddar…
Ossian K Olsson Ossian K Olsson skrev:
Jag har en Bosch blå med sladd, gillar den.

Något jag saknar något fruktansvärt mycket är snabbfästet. Så köp absolut ingen som inte har snabbfäste.
Instämmer. Har en 18v med x-lock och använder den mer än tidigare då jag bara hade en med slad och utan snabbfäste. Sen är det nog beroende på hur mycket man ska köra vilken modell man tar, men jag uppskattar mer att ha fler tillbehör(olika skivor/sliprondeller/trissor osv) jämte den dyraste och "starkaste".

• Gilla
Alltgår och 2 till
  • Laddar…
T trojlee skrev:
Instämmer. Har en 18v med x-lock och använder den mer än tidigare då jag bara hade en med slad och utan snabbfäste. Sen är det nog beroende på hur mycket man ska köra vilken modell man tar, men jag uppskattar mer att ha fler tillbehör(olika skivor/sliprondeller/trissor osv) jämte den dyraste och "starkaste".
Instämmer i snabbfästet även jag. ☝️

• Gilla
Alltgår och 1 till
  • Laddar…
Jag får kolla närmare på X-lock helt enkelt! Tack!

• Gilla
FredrikR
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.