202 927 läst ·
1 534 svar
203k läst
1,5k svar
Nyheter - Bosch 18V
Ossian K Olsson
Hobbyelektriker
· Limhamn
· 2 320 inlägg
Ossian K Olsson
Hobbyelektriker
- Limhamn
- 2 320 inlägg
Välj variant med variabel hastighet. Vill Du ha lägre kostnad välj nätdriven med variabel hastighet. Jag har några nätdrivna och med batterer i intervallet 800-1000W som fungerar utmärkt med 125mm tillbehör och ett antal kåpor med snabbfäste. Specielt praktiskt med kåpa som kan köras längs linjal med diamantskiva på keramik
Instämmer. Har en 18v med x-lock och använder den mer än tidigare då jag bara hade en med slad och utan snabbfäste. Sen är det nog beroende på hur mycket man ska köra vilken modell man tar, men jag uppskattar mer att ha fler tillbehör(olika skivor/sliprondeller/trissor osv) jämte den dyraste och "starkaste".Ossian K Olsson skrev:
Instämmer i snabbfästet även jag. ☝️T trojlee skrev:Instämmer. Har en 18v med x-lock och använder den mer än tidigare då jag bara hade en med slad och utan snabbfäste. Sen är det nog beroende på hur mycket man ska köra vilken modell man tar, men jag uppskattar mer att ha fler tillbehör(olika skivor/sliprondeller/trissor osv) jämte den dyraste och "starkaste".
Klicka här för att svara