214 137 läst ·
1 681 svar
214k läst
1,7k svar
Nyheter - Bosch 18V
Har fortsatt använda min GKE kedje/grensåg och den är mycket användbar, har blivit en favorit. Tog nyss ned ett träd med 20 cm vid rot och kvistade med 15 cm svärdet.
Så bensinsågarna får vila lite mera.
Så bensinsågarna får vila lite mera.
Man har väl alltid kunnat kombinera flera verktyg på samma kvitto. Vad som diskuterats är om man kan köpa verktyg på flera kvitton eller vid flera tillfällen. Ett problem har varit att även om man beställer verktygen tillsammans så har amazon delat upp kvittona efter när de levererar.
Så här står det på hemsidan: https://www.bosch-pt.com/ptlegalpages/sw/rbsw/sv/prodeals/18v/terms
Minimum 2290 SEK (exkl. moms): Få en kategori A produktpremie.
Minimum 4010 SEK (exkl. moms): Få en kategori B produktpremie.
Minimum 5750 SEK (exkl.moms): Få en kategori C produktpremie.
(nedan “Kampanjprodukter”).
Produktpremierna finns beskrivna i nedan nämnda kampanj websida.
För att kvalificera sig för en produktpremie måste alla köpta produkter finnas med på en enda faktura. Det är inte möjligt att kombinera flera fakturor för att uppnå minsta inköpsbelopp.
Observera att begagnade eller second-hand varor är undantagna från Kampanjen.
Man skulle kunna argumentera att det bara gäller ”minsta inköpsbelopp” men inte om man har högre inköpsbelopp. Vet dock inte hur de ställer sig till detta.
Så här står det på hemsidan: https://www.bosch-pt.com/ptlegalpages/sw/rbsw/sv/prodeals/18v/terms
- Köp en eller flera Bosch Professional 18V elverktyg, trädgårdsverktyg, mätverktyg, batterier, laddare eller startkit online eller i butik i Sverige och få en produktpremie baserad på ditt totala inköpsbelopp (fakturabelopp):
Minimum 2290 SEK (exkl. moms): Få en kategori A produktpremie.
Minimum 4010 SEK (exkl. moms): Få en kategori B produktpremie.
Minimum 5750 SEK (exkl.moms): Få en kategori C produktpremie.
(nedan “Kampanjprodukter”).
Produktpremierna finns beskrivna i nedan nämnda kampanj websida.
För att kvalificera sig för en produktpremie måste alla köpta produkter finnas med på en enda faktura. Det är inte möjligt att kombinera flera fakturor för att uppnå minsta inköpsbelopp.
Observera att begagnade eller second-hand varor är undantagna från Kampanjen.
Man skulle kunna argumentera att det bara gäller ”minsta inköpsbelopp” men inte om man har högre inköpsbelopp. Vet dock inte hur de ställer sig till detta.
Redigerat:
Helt rätt, jag slarvläste innan jag svarade ovan. 🫣😇M maglin skrev:
Om någon får olika fakturor till ProDeals
Beställde från Amazon Bosch GSR 18V-65 + GST 18V-155 i december och trots att det fanns på lager med samma leveranstid så hamnade det på 2st olika fakturor.
Det var då tvungen att vara samma dokument annars gick det inte när man ansökte i ProDeals, jag tog fakturorna i ordbehandlingsprogram och skrev ut som en flersidig PDF.
Det var inga protester från Bosch och gick igenom.
Beställde från Amazon Bosch GSR 18V-65 + GST 18V-155 i december och trots att det fanns på lager med samma leveranstid så hamnade det på 2st olika fakturor.
Det var då tvungen att vara samma dokument annars gick det inte när man ansökte i ProDeals, jag tog fakturorna i ordbehandlingsprogram och skrev ut som en flersidig PDF.
Det var inga protester från Bosch och gick igenom.
Jag har aldrig blivit nekad när jag kommit med verktyg eller tillbehör på flera olika fakturor men det kanske är annorlunda när man gör det som företagare? Köper både på Amazon och hos svenska fysiska butiker.
Jag ville mest hänvisa till reglerna och att det inte är möjligt att ladda upp flera dokument. Jag har också slagit samman två fakturor till samma pdf och om jag inte minns fel så skulle man fylla i ordernummer i något fält. Det har alltid gått bra med Bosch men man bör vara medveten om
Att det finns en liten risk då man inte följer villkoren. Å andra sidan skulle det skapa mer badwill för Bosch än vad de skulle tjäna på att hänvisa till villkoren. (Försiktighetsprincipen)
Att det finns en liten risk då man inte följer villkoren. Å andra sidan skulle det skapa mer badwill för Bosch än vad de skulle tjäna på att hänvisa till villkoren. (Försiktighetsprincipen)
Tillbehör räknas inte in.F Fixarjon skrev:
De har en egen Pro Deal.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
https://www.bosch-professional.com/se/sv/pro360/prodeals/accessory/