Ja jag eldar med ved idag så det är nog inga problem. det jag vet att jag måste göra det är att göra en bygganmälan på tankarna (skulle jag visst gjort på dom jag har nu oxå).
får väl ringa boverket i morgon då å kolla vad dom säger.
Men enligt vad jag tror/tycker så borde det ju inte va nått problem då hela huset är gjort i betong.
Men man kan ju aldrig va säker när det gäller lagar å regler.
Jag skriver väl sen hur det går.
 
Det var inga problem direkt mer än att dörren måste ha EI 30.
 
Nu är tankarna på plats. Förhoppningsvis så kommer pannan i veckan.
ska fixa lite kort sen när allt är färdigt.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.