Status
Inte öppen för fler kommentarer.
Vad är skillnaden mot Tellstick Znet Pro?

cullberg skrev:
Vad är skillnaden mot Tellstick Znet Pro?
Bra fråga men jag har fått för mig att du med nexa slipper betala månadsabbonnemang för extrafunktioner som du gör med tellstick,

@ Mats 789

Vad för slags frågetecken har du? Kanske kan vara något som kan vara bra för oss andra innan man köper.

Tyvärr verkar Bridge sakna lösning för IP camera, villket är negativt, men när man pratat med Nexa är det något man redan börjat kika på, så förhoppningsvis kommer det en update inom "rimlig" tid =)

Redigerat:
  • Gilla
Mick3
  • Laddar…
Kul att den är på G ut nu. Ni som har stenkoll här får gärna uppdatera med inköpsställe när ni hittar något.

• Gilla
Mick3 och 1 till
  • Laddar…
Det finns en del jag har funderingar på som t.ex.
- Hur pass avacerade scener kan den hantera, vilka villkor kan man lägga in? Finns LUA-stöd?
- Kompatibiliteten med produkter och protokoll både på 433 som Z-wave sidan. Oregon, Hansa, Viking
- Hur ser stödet ut för kameror? (Edit: såg i efterhand att du svarat på detta)
- Stabilitet, backup
- Kommer det finnas något web-interface eller skall allt skötas igenom appar?
...

Redigerat:
Antar att appen Kommer heta Nexa i Appstore

Vet inte men du lär säkert hitta den om du söker på NEXA och enligt NEXA ska den "sjösättas" om någon dag eller två.... ;) Skärmdump från ett diskussionsforum med kommentarer om en Nexa mottagare och tillhörande app.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Skumläst tråden... :)

Finns det nåt ca. pris för Nexa Bridge?

NEXA själva skriver att Nexa Bridge kommer att kosta 2 495 kr

• Gilla
FredrikR
  • Laddar…
anders07 skrev:
[bild]

Hornbach reklamhäfte idag...
2495 kr på Hornbach...

• Gilla
FredrikR
  • Laddar…
Tack! :)

Va på min dagliga tur till Hornbach i gbg för en stund sedan, dom skulle få in 5 st på tisdag den 16:e.

Redigerat:
  • Gilla
FredrikR
  • Laddar…
Eftersom det är så många som klagat på att den inte finns, så räknar vi med att nån/några har köpt den på Tisdag och senast till helgen har en bra recension här. Kanske i Nexa Bridge tråden då istället 😄

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.