75 232 läst ·
257 svar
75k läst
257 svar
Ny produkt - Nexa Bridge lanseras hösten 2015
- Status
- Inte öppen för fler kommentarer.
Jag och några vänner la en gemensam beställning hos m.nu igår kväll, och fick besked om att den packats och skickas nu på förmiddagen. Enligt hemsidan har de 46 i lager just nu också.magnusopus skrev:
Jag får backa om att de är dyrast, de har sedan jag skrev det dragit ner priset med 200 spänn
Men förhoppningsvis ligger en Bridge med lite tillbehör i lådan imorgon så vi kan sätta igång och bygga.
Men, är det sådär den ser ut? Jag har ju trott att den är vit och som på de bilder som ligger uppe.Mick3 skrev:
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Men ja, segt att de inte har laddat upp appen i förväg för att få den godkänd. Det brukar jag göra med mina appar. För då kan man lansera precis när man vill.
De har även bekräftat att det inte finns något webbgränssnitt för programmeringen, så man är helt låst till appen, vilket gör det spännande om Apple hittar något i appen de inte gillar så att de måste börja om processen.
Jag har en Bridge+den har några extraantenner.
Annars ingen skillnad.
Annars ingen skillnad.
Norlen skrev:Men, är det sådär den ser ut? Jag har ju trott att den är vit och som på de bilder som ligger uppe.
[bild]
Men ja, segt att de inte har laddat upp appen i förväg för att få den godkänd. Det brukar jag göra med mina appar. För då kan man lansera precis när man vill.
De har även bekräftat att det inte finns något webbgränssnitt för programmeringen, så man är helt låst till appen, vilket gör det spännande om Apple hittar något i appen de inte gillar så att de måste börja om processen.
Ja, det är det svaret en kompis fick från Nexa via Facebook. De svarade att de kollar på att göra en webblösning också, men inget som är aktuellt i dagsläget. Så det gäller ju verkligen att appen är grym för att inte förstöra upplevelsen.falkn skrev:
Medlem
· västernorrnad
· 63 inlägg
Hur mycket kostar +versionen och vad skiljer dem åt i räckvidd mm?