8 232 läst ·
28 svar
8k läst
28 svar
Ny normcentral med personskyddsautomater
Moderator
· Stockholm
· 57 869 inlägg
Njaa, det är väl lämpligt att ha en neutralskena för nollorna från alla PSAerna, hellre än att lägga dem direkt mot jordskenan.
Efter alla steg här i tråden är det kanske vettigt att klargöra att det i så fall är nolla till PSA som ev kan tas från en gemensam skena. Man kan också tänka sig att de byglas vidare mellan enheterna med tråd eller en avsedd överkopplingsskena.H hempularen skrev:
Moderator
· Stockholm
· 57 869 inlägg
Känns som vi pratar förbi varandra. Beskriv exakt hur du tänker dig kopplingen. Misstänker ett missförstånd.
Moderator
· Stockholm
· 57 869 inlägg
På bilden har du ju nollorna till PSAerna från jordskenan, det var det jag anmärkte på tidigare.
vad menar du med matade underifrån med bygel?
vad menar du med matade underifrån med bygel?
Ja, ska jag dra pen ledaren till jordskena och ha bygeln kvar emellan jord och nollskena och sedan gå från nollskena till psa? Menar sån skena som byglar ihop var tredje psa med samma fas.H hempularen skrev:
Du ska ha en nolla från PEN-skenan till första PSAn och därefter använder du t.ex. en Hager KDN451D som gör det du önskar.
Jag anser dock att det är hysterisk overkill. Jag undrar också varför du får "gratis" PSAer från jobbet? Ingenting är gratis, någon betalar för dem.
Jag anser dock att det är hysterisk overkill. Jag undrar också varför du får "gratis" PSAer från jobbet? Ingenting är gratis, någon betalar för dem.
tommib skrev:
Ja det va ju så jag tänkt från början. Så jag hade ritat också. Det är en sån där hager skena jag tänkt använda under psa.
Dom slänger elskåp med fullt i såna monterade i skåpen.
Klicka här för att svara