10 061 läst ·
135 svar
10k läst
135 svar
Ny förordning invasiva arter
Jag har läst dina inlägg och det verkar råda en hel del förvirring. Du verkar hitta på ganska mycket när du läser.K karlmb skrev:
Kan du visa mig den länk du svarar på (Vad det nu betyder) som inte nämner annat än att lupiner bör utrotas?Jag har bara sett en länk om biodlare här i tråden och den passar inte in på din beskrivning.
Hittar du bara på efterhand som du känner för det eller vad är det du sysslar med egentligen?
Höhö...G gaidin skrev:Jag har läst dina inlägg och det verkar råda en hel del förvirring. Du verkar hitta på ganska mycket när du läser.
Kan du visa mig den länk du svarar på (Vad det nu betyder) som inte nämner annat än att lupiner bör utrotas?Jag har bara sett en länk om biodlare här i tråden och den passar inte in på din beskrivning.
Hittar du bara på efterhand som du känner för det eller vad är det du sysslar med egentligen?
Nu har du ju länken.
Har du sett någon biodlare som tycker Lupiner är bra så kan du ju ge den här.
Det är ju något fel här.K karlmb skrev:
Antingen har du druckit eller så har du fått afasi. Jag förstår inte dina märkliga frågor längre, sammanhang saknas helt och du hittar på vad andra säger och nu t o m vad du själv skriver. Helt meningslöst att ordvränga med dig.
Jag skrev ju ett argument, du får väl göra som du gjorde innan och gå upp och kolla mina inlägg, du svarade ju nyss på ett av dem. Om du inte kan förstå enkelt skriven svenska så hjälper det nog inte att skriva det igen.K karlmb skrev:
Låt vuxna prata nu och sluta stör.
Haha, och så anmälde du mitt svar som otrevligt sen...G gaidin skrev:
Så lågt.