11 900 läst ·
77 svar
12k läst
77 svar
Någon som slutat använt "reguljär-tv"?
Har monterat tv-antenn dolt på vinden eftersom man "ska" ha antennen inkopplad tycker jag. Har dock inget tv-abb. Grundutbudet fungerar ju och det kan vara bra nån gång när internet är nere och man behöver information om senaste härdsmältan eller om man vill skratta åt den usla bildkvaliteten på TV4 år 2018. Jag kan verkligen inte begripa varför man inte stänger ner 576i/mpeg 2-sändningarna helt och hållet på de kanaler som ändå producerar i högre kvalitet och skickar ut 720p också. Nu har det varit bakåtkompatibelt tillräckligt länge.
Annars är det mest SVT play för dom få program jag ser. Övriga i hushållet kollar serier på Netflix, HBO och Viaplay.
Annars är det mest SVT play för dom få program jag ser. Övriga i hushållet kollar serier på Netflix, HBO och Viaplay.
Medlem
· Sollentuna
· 36 inlägg
Sen vi flyttade in i huset, feb 2017, köpte jag mig en 65" tv, använder endast appar. Vi kör netflix, hbo och Viaplay. Trots parabol monterad på taket så är den inte inkopplad. Den ryker nu i veckan när taket ska läggas om. Om jag är nöjd? Oerhört! Jag tittar mindre på tv idag än förr, och ser bara det jag vill se.
Klicka här för att svara