Hej, jag har en köksfläkt från Husqvarna men fläkten funkar inte ordentligt. Den går på läge 1 men inte på 2a, 3a och inte heller på den sista ”röda” som gör att fläkten är i högsta fart. Tidigare (för ca 1 månad sedan fungerade de olika hastigheterna, men jag var tvungen att ha fläktlampan av. Så fort jag tände lampan hoppade fläkten i läge 1. Nu verkar inte ens det fungera oavsett om jag har lampan tänd eller inte. Se video. Någon som vet om det behövs en elektriker eller kan man göra ngt själv? 🙏Mvh
 
#el
  • Gilla
  • Älska
hempularen och 1 till
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.