Grattis

Det ser otroligt proffsigt ut. Den stora spegeln, och spotsen vid badkaret gör ju inte saken sämre.
/busnut
 
Ljust, trevligt och inget onödigt tjafs. Jättefint !!
 
Verkligen fint , mycket fint.
 
Rent och tidlöst,snyggt!
 
Tack allihopa för era kommentarer
Känns skönt!!
;)
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.