B busnut #16 Medlem · 136 inlägg 13 mar 2006 20:50 busnut Medlem 136 inlägg 13 mar 2006 20:50 #16 Grattis Det ser otroligt proffsigt ut. Den stora spegeln, och spotsen vid badkaret gör ju inte saken sämre. /busnut
Grattis Det ser otroligt proffsigt ut. Den stora spegeln, och spotsen vid badkaret gör ju inte saken sämre. /busnut
T triumph #17 Medlem · Stockholm · 130 inlägg 15 mar 2006 14:25 triumph Medlem Stockholm 130 inlägg 15 mar 2006 14:25 #17 Ljust, trevligt och inget onödigt tjafs. Jättefint !!
S sommartider #18 Medlem · 2 inlägg 23 mar 2006 22:03 sommartider Medlem 2 inlägg 23 mar 2006 22:03 #18 Verkligen fint , mycket fint.
C Caesar #19 Medlem · 294 inlägg 25 mar 2006 20:53 Caesar Medlem 294 inlägg 25 mar 2006 20:53 #19 Rent och tidlöst,snyggt!
M montana #20 Medlem · uppsala · 128 inlägg 26 mar 2006 21:43 montana Medlem uppsala 128 inlägg 26 mar 2006 21:43 #20 Tack allihopa för era kommentarer Känns skönt!!