1 364 läst ·
18 svar
1k läst
18 svar
Möjlighet till indokutionsspis
Självbyggare
· Stockholm
· 8 590 inlägg
Är antagligen den schblonmässiga förbrukning som tillverkaren måste ange för att få ut en energiklass ?E elmont skrev:
https://www.energimyndigheten.se/ef...rgimarkning-av-ugnar-och-ugnsdelen-pa-spisar/
Yes - skulle tippa på det med. Hela specifikationen finns här: https://www.electrolux.se/kitchen/cooking/cookers/electric-cooker/lki66440sk/#klaskarlsson skrev:
Under installation är den specad till:
- Spänning, V: 230
- Max anslutningseffekt, W: 9000
- Säkring, A: 3x16
Tyvärr finns det inte en enda induktionsspis/häll som går på 400 V. Inte avsedda för normala kök iallafall. Men du får gärna överbevisa mig.Bo.Siltberg skrev:
Klicka här för att svara