E
Magnus E K Magnus E K skrev:
Brukar det inte stå i instruktionerna till telefonen att man bara ska använda originalladdare? Så då kan man inte använda det där uttaget. Om det är smidigt eller inte beror väl på var uttaget sitter.
Kan jag väl aldrig tro. Allt är ju standardiserat, då skulle du inte kunna koppla den till datorn eller teven?
 
richardtenggren
E El-Löken66 skrev:
Varför smidigt +
Tycker det blir rätt stilrent med att slippa trafon vid sängborden.

Vi skippade dolda uttag i sänskåpen då vi vill frantidssäkra för kommande möblemang.
 
E
richardtenggren richardtenggren skrev:
Tycker det blir rätt stilrent med att slippa trafon vid sängborden.

Vi skippade dolda uttag i sänskåpen då vi vill frantidssäkra för kommande möblemang.
Ja, okej.
Men vad är vinsten att ha USB-c i matande ände, kan man ladda med högre ström?
 
richardtenggren
E El-Löken66 skrev:
Ja, okej.
Men vad är vinsten att ha USB-c i matande ände, kan man ladda med högre ström?
Ja, tror den levererar 18 W om jag minns rätt :)
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.