Det finns lika tunna trälaminat som är betydligt trevligare än ”plastlaminat”
Har du något exempel på sånt trälaminat? Känns som det bästa alternativet för oss just nu om ni inte vill måla igen vilket vore tråkigt. Att det bygger 8-10 mm med underlag är ju ok. Grannar har rivit ut sitt och det blev i slutändan en väldigt dyr historia som vi inte riktigt vågar oss på just nu.