Det går utmärkt, jag körde ju torrt i 180mm grovbetong om än med lite nötande.

Kan meddela att jag har provat min maskin också. Körde torrt i betonghålsten och gjorde 2st 63mm hål, 25cm djupa. Skruvade först fast den men då räckte inte djupet riktigt till så jag körde det mesta handhållet.. gick bara bra det. Det nötte en del på kärnborren men den gick ju på 250kr så får väl köpa en ny om jag får för mig att börja storskalig håltagning... ;) Håller nog till minst 10 hål till.

@phl Nu är jag på väg att göra samma sak, men har svårt att hitta något bra som dessutom levererar till Sverige. Jag hittar produkten som du länkade till, med samma säljare dessutom. Men nu skriver han i beskrivningen att han bara levererar till tyskland och österrike. Jag har ställt frågan till honom, får se vad han svarar. Minns du hur du fick till frakt till Sverige och vad det kostade dig?

Ser ut som att jag skickade en fråga till säljaren på Ebay och fick tillbaka en fraktkostnad på €14,90 med Hermes. Därefter verkar det som att jag köpt grejorna på Ebay, bett om "slutsumma" från säljaren och så har de lagt på frakten.

Hoppas det lyckas för dig!

• Gilla
nimhed
  • Laddar…
Tack, ja det hoppas jag med!

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.