1 670 läst ·
50 svar
2k läst
50 svar
Limma denna badkarsvägg?
Okej alla dessa skrämselhistorier har fått mig att försöka undvika att sätta plugg i gipsskivan bakom kaklet och istället försöka hitta regel.
Har en usel regelsökare så den kan inte hitta nåt. Sen kan man ju mäta iförsig, 600 mm CC var det väl på den tiden. Men det känns inte helt hundra.
Vad är bästa sättet att hitta regel enligt er? Köpa bättre regelsökare eller testa neodym-magnet för att hitta skruvarna som fäster gipsskivan?
Har en usel regelsökare så den kan inte hitta nåt. Sen kan man ju mäta iförsig, 600 mm CC var det väl på den tiden. Men det känns inte helt hundra.
Vad är bästa sättet att hitta regel enligt er? Köpa bättre regelsökare eller testa neodym-magnet för att hitta skruvarna som fäster gipsskivan?
Produkter som diskuteras: "regelsökare"
Regelsökare S200 Stanley
Finner trä upp till 19 mm
366 kr inkl moms
Läs mer
Bra fråga, det var polskt kommer jag ihåg, men det börjar vara några år sedan nu. Dottern som badade har flyttat hemifrån...C CarlLunk skrev:
...och detta var på den tid hon behövde övervakning i badet. Så gissningsvis runt 15 år sedan.
Om jag lokaliserat regeln rätt blir det bara något längre in från badkarets kant den blir placerad. Fortfarande över kanten.Intet skrev:
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden