2 126 280 läst ·
6 767 svar
2126k läst
6,8k svar
Lidl verktyg denna vecka.
Allvetare
· Västra götaland
· 10 919 inlägg
Tror det var början till förfallet för min del med, plastflärparna som stängde locket gick av, och när saker inte längre satt fast på sina ställen gick det snabbt utför... 😂Alfredo skrev:
Är det då man villhöver en ordentlig symaskin som klarar fyra lager denim, så man har nytta av halvslitna jeans från "bra att spara"-högen..?Dan_Johansson skrev:
Jag kanske ser fel, men i den första och den sista satsen verkar det som att man kan behöva lyfta på någon del för att plocka ut en annan, det går bort för min del!Mikael_L skrev:
Men tätt packade i övrigt är förstås toppen annars.
Kan själv!
· Trelleborg
· 19 649 inlägg
Allvetare
· Västra götaland
· 10 919 inlägg
https://www.lidl.se/p/silvercrest-k...e-smart-multifunktionell-koksmaskin/p11235757
Om nån köper en sån här måste ni skriva en recension...
Om nån köper en sån här måste ni skriva en recension...
Undrar vem som kommer att tjäna pengar på att sälja all data som appen lär samla in.
F
fsn
Medlem
· Västra götaland
· 12 668 inlägg
fsn
Medlem
- Västra götaland
- 12 668 inlägg
Fick en hylsnyckelsats av min far med. Var nog lite äldre, runt 18-19. En Bond med 1/4, 3/8 och 1/2. Långa och korta hylsor, tändstiftshylsor, blocknycklar och en bitssats. Verktyg var dyrare på den tiden, jag minns att den kostade över 2000kr. Men faktum är att den har varit jävligt bra, bytte 1/4 spärrskaftet på ”livstidsgaranti” efter 2 år eller nåt sånt och sen dess är den både välanvänd och hel…. Och med undantag av bitssatsen så är den fortfarande komplett (eventuellt att nån 10-hylsa blivit ersatt med motsvarande från Biltema.Dan_Johansson skrev:
Man kanske skulle köpa en sån till grabben, det blev uppenbart när vi skruvade SAAB att jag har alla tänkbara verktyg, men ingen av dem har en låda, så de går ju inte att hitta när de verkligen behövs...
Jag fick en sån där klassisk Kamasa-sats av farsan när jag var 15, men såna kostar ju en arm och ett ben nuförtiden.. inte för att jag är varken snål eller fattig, men jag har svårt att se att grabben skruvar sönder saker i samma utsträckning som jag...
Kamasa-satsen är borta sen länge, det blev inget arvegods av den.. 😂
(För övrigt var nog kvaliteten på den marginellt bättre än den här Lidl-satsen)
Jag fick en sats från Biltema för ca 15 år sedan när jag fyllde 30. Den har funkat bra förutom att jag är inne på min andra låda och själva lådan finns inte att få tag på längre. Typ värt att köpa denna för en låda som kanske håller bättre.Mikael_L skrev:
Nu slöt sig tråden, den har gått varvet runt, genom detta
[länk]
För tråden startades av Cheesus just med att han köpte en hylsnyckelsats från Lidl
[länk]
Ja det var ett tag man såg käre cheesus här på forumet nu. Vi har t.o.m träffats irl, han lurade iväg mig på en konkursauktion i en bygghandel i Valbo. Jag har ett oförglömligt minne från denna.
Den hylsnyckesatsen som de har att sälja nu är ju verkligen väldigt fullproppad, och har både 1/4", 3/8" och 1/2" hylsor, blocknycklar, långa hylsor, bits, jag helt klart lite av varje, eller helt enkelt massor.
Tråden fyller förövrigt 10 år nästa år, den har verkligen blivit en fast och välfungerande tråd här på forumet.