E
Jag tog med dottern till Lidl men som ni skrev inga extra påsar där, men vi fick med oss lunch hem i alla fall.
Blir kanske en beställning på nätet för extrapåsar eller en koll på jula.

E Em_A skrev:
Jag tog med dottern till Lidl men som ni skrev inga extra påsar där, men vi fick med oss lunch hem i alla fall.
Kolla så att motorfiltret är helt också och sitter monterat rätt. För som useless skrev så ska väldigt lite damm släppas ut även om grovdammsugaren används utan påse.

• Gilla
Festlund och 1 till
  • Laddar…
hsd
Pjosk75 Pjosk75 skrev:
Bra att det var ett lätt hittat fel.

Tror att du har störst chans att hitta en ny påse på Jula. För på Lidl i Sverige finns det inga att köpa.
Ta med den trasiga och leta efter en påse som är så lika som möjligt i anslutningen.
Hehe, det påminner mig om när jag tyckte att Nilfisken sög dåligt, en dån där gammal tunna, när jag öppnade den var påsen så full att den inte gick att ta ur...

hsd
E Em_A skrev:
Det är som vanligt med Lidl, finns aldrig några tillbehör att köpa

• Haha
nissenhj
  • Laddar…
Jodå, jag köpte kanonbra dammsugarpåsar på Lidl förra sommaren/våren någon gång.

• Gilla
GEGS
  • Laddar…
Keiller Keiller skrev:
Lidls vet jag inget om men slangvindan från Jula du länkade till är ingen höjdare. Hade en sån men efter ett par år ersattes den med en Gardena. Den bästa av de två slangvindorna vi har här hemma är dock en Kärcher.

Och en sån hittar du här till ett riktigt bra pris (rea pga utgående modell): Kärcher slangvinda
Bra tips, synd att färgerna är fel :(
💛❤️💙

Trädgårdspumpen var en rejält tung sak. 12 kg vägde kartongen. Återkommer med en recension om några veckor när det är dags att flytta lite vatten.

Inköparna på lidl verkar tro att det kommer vara ett stort intresse av att köpa slangvindan. De var staplade nästan ända upp till taket i min närmaste butik.

Flera kartonger med Parksides väggmonterade slangvindor staplade på en hylla i en butik. Prisskyltar synliga ovanför.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Köpte även ett digitalt skjutmått för det facila priset 37,42 kr.

• Gilla
Festlund och 5 till
  • Laddar…
I
En fråga till alla forumets Parkside fanatiker, kan detta vara en fungerande grej till att få ut mindre bucklor?

Parksides buckelborttagningskit för bilkaross med limpistol visas på förpackning, marknadsført för att avlägsna bucklor utan att skada lacken.
Skapa konto

Instruktioner på en Parkside-produkt för att ta bort små bucklor från bilar, inklusive steg för rengöring, applicering av lim och användning av ett dragverktyg.
Skapa konto

Parkside Reparationskit för bucklor, med instruktioner för att avlägsna bucklor från bil och MC utan att skada lacken, visas på förpackningen.
Skapa konto

Jag har ett par småttingar på ena bilen och en mindre bula på tanken på ena MC:n.

En länk till en Lidl sida:

https://lidl.best/en/products/parkside-21-piece-dent-repair-kit

Redigerat:
S
Köpte två faktiskt...

Beror nog helt på var dom är och hur dom är slagna

• Gilla
cpalm och 3 till
  • Laddar…
I Incinerator skrev:
En fråga till alla forumets Parkside fanatiker, kan detta vara en fungerande grej till att få ut mindre bucklor?

[bild]

[bild]

[bild]

Jag har ett par småttingar på ena bilen och en mindre bula på tanken på ena MC:n.

En länk till en Lidl sida:

[länk]
Är det inte bara en vanlig limpistol och några bultar att limma fast? Måste väl gå att åstadkomma utan "speciellt" kit?

• Gilla
cpalm och 2 till
  • Laddar…
I
it-snubben it-snubben skrev:
Är det inte bara en vanlig limpistol och några bultar att limma fast? Måste väl gå att åstadkomma utan "speciellt" kit?
För detta priset så känner jag inte att det är lönt att uppfinna hjulet igen om detta kan fungera, jag var ute och kollade bucklorna på bilen tidigare och det blir ett köp imorgon så testar jag.

• Gilla
Festlund och 3 till
  • Laddar…
S Saelen skrev:
Köpte två faktiskt...
En till varje buckla?

• Haha
cpalm
  • Laddar…
S
nej men man skulle ju kunna tänka sig att med fler dragpunkter kan man ta aningen större dörruppslag och annat...

I
Jag svängde in och köpte en idag så jag får väl tvätta av det värsta skitet efter vintern och göra ett försök med mina småbucklor när vädret och arbetena tillåter.

• Gilla
Saelen
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.