2 126 328 läst ·
6 767 svar
2126k läst
6,8k svar
Lidl verktyg denna vecka.
Kolla så att motorfiltret är helt också och sitter monterat rätt. För som useless skrev så ska väldigt lite damm släppas ut även om grovdammsugaren används utan påse.E Em_A skrev:
hsd
Medlem
· Kalmar län, Östra Götaland
· 7 138 inlägg
hsd
Medlem
- Kalmar län, Östra Götaland
- 7 138 inlägg
Hehe, det påminner mig om när jag tyckte att Nilfisken sög dåligt, en dån där gammal tunna, när jag öppnade den var påsen så full att den inte gick att ta ur...Pjosk75 skrev:
hsd
Medlem
· Kalmar län, Östra Götaland
· 7 138 inlägg
hsd
Medlem
- Kalmar län, Östra Götaland
- 7 138 inlägg
Bra tips, synd att färgerna är felKeiller skrev:
Lidls vet jag inget om men slangvindan från Jula du länkade till är ingen höjdare. Hade en sån men efter ett par år ersattes den med en Gardena. Den bästa av de två slangvindorna vi har här hemma är dock en Kärcher.
Och en sån hittar du här till ett riktigt bra pris (rea pga utgående modell): Kärcher slangvinda
💛❤️💙
Trädgårdspumpen var en rejält tung sak. 12 kg vägde kartongen. Återkommer med en recension om några veckor när det är dags att flytta lite vatten.
Inköparna på lidl verkar tro att det kommer vara ett stort intresse av att köpa slangvindan. De var staplade nästan ända upp till taket i min närmaste butik.
Köpte även ett digitalt skjutmått för det facila priset 37,42 kr.
Inköparna på lidl verkar tro att det kommer vara ett stort intresse av att köpa slangvindan. De var staplade nästan ända upp till taket i min närmaste butik.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Köpte även ett digitalt skjutmått för det facila priset 37,42 kr.
En fråga till alla forumets Parkside fanatiker, kan detta vara en fungerande grej till att få ut mindre bucklor?
Jag har ett par småttingar på ena bilen och en mindre bula på tanken på ena MC:n.
En länk till en Lidl sida:
https://lidl.best/en/products/parkside-21-piece-dent-repair-kit
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Jag har ett par småttingar på ena bilen och en mindre bula på tanken på ena MC:n.
En länk till en Lidl sida:
https://lidl.best/en/products/parkside-21-piece-dent-repair-kit
Redigerat:
Medlem
· Västernorrland
· 2 103 inlägg
Är det inte bara en vanlig limpistol och några bultar att limma fast? Måste väl gå att åstadkomma utan "speciellt" kit?I Incinerator skrev:
För detta priset så känner jag inte att det är lönt att uppfinna hjulet igen om detta kan fungera, jag var ute och kollade bucklorna på bilen tidigare och det blir ett köp imorgon så testar jag.it-snubben skrev: