2 053 362 läst ·
6 459 svar
2053k läst
6,5k svar
Lidl verktyg denna vecka.
De kanske inte vill göra så mycket reklam för Parkslide?Pjosk75 skrev:
Jag har fått intryck av att inte så många vill ha det?
Osannolikt då denne är särbo och helt struntar i vilka verktyg jag köper. Skulle möjligen vara mina föräldrar som har åsikten att köps för mycket verktyg. Men de allra flesta kommer faktiskt till användning till slut. Insåg att den elektriska hyveln som köptes i sommar var väldigt smidig när den nu användes för första gången för att ta bort lasyr på en stolpe som skulle återanvändas.Alfredo skrev:
Eftersom ironi på internet fungerar dåligt så svarar jag utifrån att du är seriös med ditt påstående.Dan1891 skrev:
Att efterfrågan på Parkside verktyg skiljer sig åt beroende på område har jag för givet. I de butiker jag oftast besöker så försvinner kanske hälften av veckans verktyg och maskiner före söndag.
Vissa produkten finns kvar i flera veckor och till slut så kan de hamna på hyllan för sista chansen med nedsatt pris.
I Centraleuropa verkar efterfrågan vara större för det finns i några länder butiker som enbart säljer Parkside. I'm det är ett konstant utbud eller om det är sådant som butikerna skickar tillbaka till centrallagret är jag ovetandes om.
Nej, ironi är inte alltid så lätt har jag märkt.Pjosk75 skrev:
Eftersom ironi på internet fungerar dåligt så svarar jag utifrån att du är seriös med ditt påstående.
Att efterfrågan på Parkside verktyg skiljer sig åt beroende på område har jag för givet. I de butiker jag oftast besöker så försvinner kanske hälften av veckans verktyg och maskiner före söndag.
Vissa produkten finns kvar i flera veckor och till slut så kan de hamna på hyllan för sista chansen med nedsatt pris.
I Centraleuropa verkar efterfrågan vara större för det finns i några länder butiker som enbart säljer Parkside. I'm det är ett konstant utbud eller om det är sådant som butikerna skickar tillbaka till centrallagret är jag ovetandes om.
Husägare
· Värsterort
· 218 inlägg
20 % gäller inte allt, men en lång lista produkter i appen, lyckades köpa tre grejer som inte var med, bl.a lackfräsen 🫤
Hur menar du, att du lyckades få rabatt eller att du lyckades köpa tre saker utan rabatt? Rekommenderar dig att kontakta kundtjänst om det nu var så att du inte fick den utlovade rabatten.rotbackarn skrev:
Uselt oavsett, om allt inte är med. Finns förvisso en lång lista under ”produktkoder”, men det står inte som några köpvillkor, utan är mer troligt en del av deras kassasystem. Oavsett så kan man väl knappast anse att det är tydligt nog åt konsumenterna?
Står det ”Köp för 500:- och få 20% rabatt på ett specifikt märke”, så är det just det som ska gälla.
Det står f.ö ”gäller ej kläder” på första sidan i appen. Helt ok, det är tydligt nog för oss konsumenter. Lite slarvigt av dem dock att det första man ser när man trycker på kupongen är reklam för sina arbetskläder..
Kom igen Lidl, någon hos er är trött på sitt jobb på reklam-, kampanj- HR- och/eller rehabavdelningen.
Vid något annat tillfälle när det var 20% rabatt på parkside så köpte jag en produkt som inte var med i den listan med produktkoder. Jag fick inte rabatten och valde att inte köpa den produkten. Men en annan person här på forumet hade köpt samma produkt och kontaktade kundtjänst i efterhand och fick då den rabatten på 20%. Krångligt men ja det gå får till rabatten.rotbackarn skrev:
Självbyggare
· Stockholm
· 10 104 inlägg
Använder Parkside momentnyckeln idag i samband med däckbytet och blev positivt överraskad!
Funkade bra och det låg med ett CE intyg om överensstämmelse med ett antal standarder. Om det är så mycket mer än ett papper återstår att se.
Funkade bra och det låg med ett CE intyg om överensstämmelse med ett antal standarder. Om det är så mycket mer än ett papper återstår att se.
Har tänkt att testa min Parkside på jobbet där har vi kalibreringsutrustning.R Robert-san01 skrev:
Återkommer efter det. 👍
Husägare
· Värsterort
· 218 inlägg
Ja, det är viss oklarhet om kupongerna - det tydliga "20 % på Parkside", det mindre tydliga - se specifika produktkoder (i en lång lista). Rimligare borde vara gäller allt utom veckans kampanjvaror om det är vad de vill uppnå.V Vardagsrum skrev:Hur menar du, att du lyckades få rabatt eller att du lyckades köpa tre saker utan rabatt? Rekommenderar dig att kontakta kundtjänst om det nu var så att du inte fick den utlovade rabatten.
Uselt oavsett, om allt inte är med. Finns förvisso en lång lista under ”produktkoder”, men det står inte som några köpvillkor, utan är mer troligt en del av deras kassasystem. Oavsett så kan man väl knappast anse att det är tydligt nog åt konsumenterna?
Står det ”Köp för 500:- och få 20% rabatt på ett specifikt märke”, så är det just det som ska gälla.
Det står f.ö ”gäller ej kläder” på första sidan i appen. Helt ok, det är tydligt nog för oss konsumenter. Lite slarvigt av dem dock att det första man ser när man trycker på kupongen är reklam för sina arbetskläder..
Kom igen Lidl, någon hos er är trött på sitt jobb på reklam-, kampanj- HR- och/eller rehabavdelningen.
Här kommer lite resultat.
80Nm
50Nm
180Nm
Med risk för lite dubbelstuds på 180.
80Nm
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in