Har nog missat något. Är svetsletandet för att ni vill köpa svets med 20% eller bara genuint svets villhöver? För svetsen är riktigt bra men den är faktiskt en av de grejerna som brukar återkomma hyfsat regelbundet så vill mest ge lite styrkekramar så att säga!

• Gilla
JSten
  • Laddar…
rotbackarn rotbackarn skrev:
Ja, det är viss oklarhet om kupongerna - det tydliga "20 % på Parkside", det mindre tydliga - se specifika produktkoder (i en lång lista). Rimligare borde vara gäller allt utom veckans kampanjvaror om det är vad de vill uppnå.
Det hände mig oxå, jag gick till och med så långt att jag gick tillbaka med mina varor till en annan butik hävde köpet gick in och köpte på mig mer för att komma upp i 500% men lyckades ändå köpa "fel" parkside produkter :(

Sen ingår inte redan rabatterade prakside produkter men det vet nog dom flesta redan

• Wow
Festlund
  • Laddar…
T Tobbedo skrev:
Det hände mig oxå, jag gick till och med så långt att jag gick tillbaka med mina varor till en annan butik hävde köpet gick in och köpte på mig mer för att komma upp i 500% men lyckades ändå köpa "fel" parkside produkter :(

Sen ingår inte redan rabatterade prakside produkter men det vet nog dom flesta redan
Ibland fungerar dock rabatt på nedsatta prylar. Jag har tidigare köpt 18V 4Ah smartbatterier för 499:- men i september såldes de för 349:- samma vecka som 20% rabatt som fick mig att köpa 3st för 279:-/st

P poba53 skrev:
Ibland fungerar dock rabatt på nedsatta prylar. Jag har tidigare köpt 18V 4Ah smartbatterier för 499:- men i september såldes de för 349:- samma vecka som 20% rabatt som fick mig att köpa 3st för 279:-/st
Trevligt!

jag menade de varor som fått -25% lappen i fynd hyllan :)

• Gilla
cpalm och 1 till
  • Laddar…
Jaja mejslar tappas alltid bort....lagret hemma påfylllt 🤣

• Förpackning med en sexdelad skruvmejselsats märkt med en orange rabattetikett på 25%.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
Festlund och 1 till
  • Laddar…
Slog till på montörsvagn-kombon för 249. Verkar börja på iaf 600-700kr på andra sajter

• Förpackning med Parkside 2-i-1 montörsvagn och pall, maxlast 150/120 kg, köpt för 249 kr.
    Skapa konto
  • Gilla
cpalm och 4 till
  • Laddar…
N naikon skrev:
Slog till på montörsvagn-kombon för 249. Verkar börja på iaf 600-700kr på andra sajter
Tack för tipset.
Slog till jag med, 13 kvar nu i Borlänge.
Förpackningar med Parkside 2-i-1 bilbricka och pall på en hylla med priset 249 kr, skyltar med "Veckans Klipp" och "Vänligen öppna inte förpackningarna".
Skapa konto

• Gilla
Robert-san01 och 2 till
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Tack för tipset.
Slog till jag med, 13 kvar nu i Borlänge.
[bild]
Samma här! plocka upp min igår vid stora Lidl vid Frölunda Torg.

Nån som har erfarenhet eller köpt deras kompressor både den lilla 12V och den stora gröna "attachéväskan"?
Låter dom som fan eller är dom helt okej?

Är på jakt efter en liten tyst kompressor som klarar av en sånn Vevor lyftkudde domkraft.

Mvh

• Gilla
FredrikR
  • Laddar…
T
det är väl samma konstruktion på alla små "tysta", men både de där små saknar väl egen tank så de funkar inte så bra till sånt som kräver att man bygger tryck och sen använder lite mer luft, men att pumpa borde de klara utmärkt. Har dock ingen egen erfarenhet av just lidls versioner (och inte att använda luftkuddar heller, fast jag har varit ganska nära köpknappen ett par gånger).

Kan det här vanåttåha...? Saknar ett litet städ?
Paket med två smidesstäd och en smideshammare från Parkside, erbjuds till specialpris.
Skapa konto

• Gilla
FredrikR och 1 till
  • Laddar…
C
N naikon skrev:
Slog till på montörsvagn-kombon för 249.
Ni får avlägga recension om ni hinner pröva den i närtid.
Spontant ser den väldigt liten ut med tanke på storleken på kartongen?

C cpalm skrev:
Ni får avlägga recension om ni hinner pröva den i närtid.
Spontant ser den väldigt liten ut med tanke på storleken på kartongen?
Här får du en jämförelse mot en stol.
Första intrycket är stabilt, sviktar typ inget mot mina 80 kg. Glider ok på betonggolvet.
För 250kr antar jag att den får ses som prisvärd då andra säljer exakt samma för 600kr+
https://verktygsboden.se/garage-verkstad/verkstadsinredning/liggbrador/liggbrada-och-stol-2-1

• Rullande verkstadsstol märkt "Parkside" bredvid en grå kontorsstol, stående på betonggolv med orange tryckluftsslang i bakgrunden.
    Skapa konto
  • Gilla
Anderscurl och 3 till
  • Laddar…
Fotografen Fotografen skrev:
Kan det här vanåttåha...? Saknar ett litet städ?
Hur fel kan det bli om det har "passande storlek" och nöjaktig finish? Behöver du inte lite mjölk ikväll? 😉😂

• Älska
FredrikR
  • Laddar…
De ska finnas från 6/11...men ikväll kan det ju bli en mjölk, fö... 🙂🥃

• Älska
  • Haha
FredrikR och 1 till
  • Laddar…
Jag är ganska säker på att det är samma som jag köpte för några år sen. Isåfall är den bra, håller och är lagom stor för mig som är 172 iallafall.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.